22 mars 2007

Cool katt


Nu så har det blivit en misse till.

9 kommentarer:

  1. Dom är ju bara för tuffa!
    Fullkomligen älskar dessa virkade figurer...du är verkligen duktig!

    SvaraRadera
  2. Superfina katter! Virkdjävulen i mig fick lite ny energi! :-) Dags att virka en katt tror jag...

    SvaraRadera
  3. Dina virkade djur är underbara.

    SvaraRadera
  4. I love how they all have little scarves! Even the hot hot dog! hahaha!

    SvaraRadera
  5. Japp det va jag! Knepigt att jag missat skriva min adress. Gillar verkligen ipodfodralet. Hur har du virkat fram ett hål? vad är hemligheten?
    www.latto.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Jättefin katt! Finns det möjlighet att få mönster?

    SvaraRadera
  7. Mönstret är detsamma som det till Hjärtekatten. Kolla på deras blogg: http://hjartekatten.blogspot.com/ och klicka på "Virka en hjärtekatt".

    SvaraRadera