11 mars 2007

Kattkillens tjej



En till kisse enligt samma vinnande koncept.

7 kommentarer:

  1. If I were to make one myself, I'd pick gray & white combo just like this one. :)

    SvaraRadera
  2. camilla engman12 mars 2007 15:20

    med sjal och allt :)
    Välkommen till blog världen.

    SvaraRadera
  3. Men den lilla kissen som ligger med sjalen runt axlarna, så himla söt! Det riktigt nöp till i mitt mattehjärta. *ler*

    SvaraRadera
  4. Säljer du möjligtvis sådana här katter....intresserad :)
    Om inte så tycker jag absolut att du ska börja med det....jättepoppis!
    Du kan väl skriva i min blogg eller svara här....så jag vet!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Jag hittade in till dig genom Claras blogg. Vilka härliga figurer du virkar!
    Hit kommer jag att komma fler gånger! Jag länkar till dig...hoppas det är okey!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Clara: Tanken har slagit mig, men jag får se framöver. Jag brukar ha perioder då det är jättekul att göra en viss grej, sen går det över, så man vet aldrig hur länge Amigurumi-perioden håller i sig. Men någon enstaka kan jag ju alltid ta beställning på :)

    Yvonne: Tack! Och självklart är det mycket ok!

    SvaraRadera
  7. å så söt med sjalen och blomman!

    SvaraRadera