03 juli 2007

Röda hund


Jag har improviserat lite igen. Det blev en hund. Ganska mongo.

13 kommentarer:

  1. Jag tycker att den är jättesöt!

    SvaraRadera
  2. Oj, så gosig vovve! Inte alls mongo ;)

    SvaraRadera
  3. this is every cat's dream!

    SvaraRadera
  4. Wow! Jättefin. Inte alls mongo...Imponerad av din förmåga att improvisera ! Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Vilken stilig hund! Färgvalet är galet bra och formen är grym! :) Passar också på att undra om jag får lov att länka till dig nu när jag ändå är här.

    SvaraRadera
  6. Nä inte alls, den är ju extremt söt! Ha ha jag skriver precis samma som alla andra ;)

    SvaraRadera
  7. Arjh, hvor er det bare en vidunderlig hund!

    SvaraRadera
  8. Hunden är helt underbar, gillar den skarpt :)

    SvaraRadera
  9. gud vilken skön hund.....

    SvaraRadera
  10. can i please put this picture as my machine's wallpaper, please??

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket till alla som kommenterar! Det är så kul att få positiva kommentarer, speciellt när man är en självkritiker...

    senandung: I'm glad you like the picture. Sure you can use it as long as it is on your desktop! :)

    SvaraRadera