13 oktober 2007

Bakelse nummer tre


Den sista i raden efter mitt lilla bakelse-ryck.

10 kommentarer:

  1. Vilka underbara bakelser!

    Verkar som om katten också tycker det....:)

    SvaraRadera
  2. Hej Annika. Jag överaskade mig själv genom att läsa virkblogg när pokerpengarna tagit slut. Din apa gjorde mig glad. Tack för senast. Jag glömde att fråga hur det går med täcket, du har väl inte gett upp?
    /Jonas bland flyttkartonger

    SvaraRadera
  3. Åsa: katten tyckte snarare att kalkonbitarna som jag mutade den med var underbara :)

    Jonas: Vad roligt att du visar intresse för virkning :D Det går riktigt bra med täcket faktiskt. Jag fick ju hastigt en anledning att virka en mindre filt, så plötsligt var det ganska färdigt.

    SvaraRadera
  4. Den var ju ljuvlig också! Och snygg katt som nosar :)

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bakelser! Jag tycker speciellt mycket om rosen på princessbakelsetoppen. Och vilken söt katt också!

    SvaraRadera
  6. Tack tack! Och katten ja, visst är han söt. Han heter Hassan, men är tyvärr inte min... han var bara på besök hos oss i några dagar.

    SvaraRadera
  7. Hi Annika,

    Is this cupcake ? I'm so tempting to take a bite. It is beautiful.

    SvaraRadera
  8. Men åååååh...såååå fin! Jag älskar sött hi-hi..kramar Malin

    SvaraRadera