07 oktober 2007

Bakelse nummer två


En liten, liten prinsesstårta...

10 kommentarer:

  1. Bedårande söt liten sak, fint foto också!

    SvaraRadera
  2. O så söta! Min son skulle älska prisesstårtebakelsen då han älskar prisesstårta!

    SvaraRadera
  3. Nej gud så söt! Vill ha! Vill ha! Jag har fått ett uppdrag av en kollega att tova en prinsesstårta som de behöver till en utställning. Gissa om jag blev inspirerad av din...
    Tack!
    Jeanette

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅ Jag vill kunna sticka/virka bakelser det skulle vara såååå kul!
    Var finns en bra beskrivning?
    Din är sååå läcker!
    /E

    SvaraRadera
  5. Tusen tack allihop!

    E: tyvärr har jag ingen beskrivning, jag har bara improviserat, och jag vet inte om det finns någonstans. Kanske på engelska om man söker på cup cake?

    SvaraRadera
  6. oh no!! va läcker...vill käka upp! Va duktig du är =) kramar Malin

    SvaraRadera
  7. Jag bara älskar dina små bakelser.....

    SvaraRadera
  8. Åh så super fina... jag är inte så duktig på att hitta på... men jag vill försöka. ungarna skulle älska att leka med dessa. Vi skulle få fika helatiden :-)

    SvaraRadera