21 december 2007

God Jul!


9 kommentarer:

  1. Sa urgulligt med en liten pepparkaks stad - och sa gott det ser ut.
    Maste tacka dig for inspirationen att bli helt fast i virkandet igen (lange sen sist). Skall se till att fa kopt lite mer garn innan vi reser till svarmor for julfirande.
    God Jul och Gott Nytt Ar.

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert pepparkakskvarter!

    SvaraRadera
  3. Wow vilken pepparkaksstad! Man får lust att hugga in direkt....svårt att hålla sig till julgransplundringen. Hoppas du får en härlig och avkopplande julhelg. Och tack för all inspiration din blogg ger!

    Stor Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
  4. Everything looks so amazing! Nice pics! Also love the ornaments two posts back.
    Greetzzzz

    SvaraRadera
  5. Vad mysig blogg du har med många fina bilder.
    Emma

    SvaraRadera
  6. Hej igen!
    Jag skulle vilja tipsa Craftgossip Blog Network om din blog till deras editor för crochet. Är det OK med dig? Vill du kolla in Craftgossip lite närmare först så ligger det en länk på min sida.

    Önskar dig en härlig Nyårsafton och ett roligt och kreativt 2008.

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
  7. Jättesöta! Kika in på min blog så ser du nått som du har fått!

    SvaraRadera
  8. www.syfroken.se5 januari 2008 10:14

    Har varit inne på din sida sedan sista inlägget, ser fram emot att få följa ditt handarbete år 2008 också.
    Du är faktiskt den som har inspirerat mig att börja virka och handarbeta igen. Tack!

    SvaraRadera
  9. Men jisses så fantastiskt fint! WOW!!! Det var ett tag sen jag var här.

    SvaraRadera