29 februari 2008

En snäll liten orm


En kväll framför Lost på dvd och en orm blev virkad.

9 kommentarer:

  1. Nice! Vad fyller du den med?

    SvaraRadera
  2. Jösses vilken söt....snacka om färgbyten! :-)

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Frida: den är fylld ganska löst med stoppningsvadd.

    SvaraRadera
  4. Jattefin! Jag har lite av orm-fobi, men den har skulle jag garna ha hemma hos mig.
    Akhila

    SvaraRadera
  5. www.syfroken.se2 mars 2008 09:34

    Vilken sötnos!
    tzzzzzz

    SvaraRadera
  6. Härlig!
    Trots att du är nybliven mamma så hinner du med att virka lite...det låter mysigt!
    Kram från Clara!

    SvaraRadera
  7. Hej, vilka fina virkade grejer du gör!

    SvaraRadera
  8. Vad mycket fint du har gjort, jag har precis börjat att virka och letar som en tok på nätet efter nya projekt, finns så mycket jag vill göra *jättekul* Den här bloggen är värd att spara bland favoriter. Må så gott!

    SvaraRadera
  9. Blir verkligen inspirerad av dina virkverk. Du är verkligen toppen! Om du någon gång sätter samman en bok med dina virverk/mönster har du i mig en köpare. Det är så kul att se andras verk och hängivenhet.

    SvaraRadera