27 mars 2008

Rosa


Korsning mellan mullvad och kanin?

7 kommentarer:

  1. Får man vara så tjatig och enformig så man åter igen får skriva, den är helt underbar. Jag skulle önska att du gjorde beskrivningar till dina små skapelser.

    SvaraRadera
  2. Har varit här inne och kikat ett par gånger nu. Såå mycket fina saker du har skapat. Fick fram mina virknålar som har legat till sig ett bra tag nu. Tack för inspirationen och hit kommer jag igen.
    Ha en skön helg
    /Gunilla

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att den är jättefin... och den ser glad ut :-)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hi Annika
    Just found your site through Happysilly...So many nice things...like your robot bedspread very much...baby likes it too? hihi
    Also like the crochet characters:D

    SvaraRadera
  5. Åhhh...vilken söt!

    En fråga...vad gör du MED alla söta små skapelser? Jag virkar gärna, men sedan försvinner virksakerna i mängden i barnens rum och jag tenderar att ge bort dem som gåvor istället eller till och med att de glöms bort i någon låda någonstans.

    SvaraRadera
  6. Tackar, tackar!

    Bea: Mja, några har jag givit bort, några har jag sålt, en och annan kommer väl min Ivar att få leka med. Och ett gäng ligger i en låda tills vidare och väntar på bättre tider :)

    SvaraRadera