13 april 2008

Dagens minidjur: lejon


6 kommentarer:

  1. Som alltid, urgullig. Jag tittar in till dig varenda dag för att se om det dyker upp några nya små djur, pludderutter. *ler*

    SvaraRadera
  2. Dina bilder är såå snygga och de små filurerna är ännu härligare. Ögongodis!

    SvaraRadera
  3. AJ, de er altså rigtig søde og hyggelige dine små hæklede dyr :D

    SvaraRadera
  4. Superfina djur! Du är jätteduktig. Tittar in med jämna mellanrum för att se allt fint du skapar. Jo, tänkte bara kolla om du har något mönster till kissen du virkade åt din kompis? Den var så söt!

    SvaraRadera
  5. Tack tack!

    Carina: det där med pludderutt tycker jag var ett mycket bra samlingsbegrepp :)

    Lisa: kattmönster hittade jag på engelska här: http://www5a.biglobe.ne.jp/~mite/diagram/crochetedCat.html Om du menar den vit-brun-svarta katten, så tog jag detta mönster, men gjorde större öron. Om du tittar längre tillbaks i min blogg så finns katter som jag virkat efter detta grundmönster.

    SvaraRadera
  6. Jag gillar verkligen dina små djur! Så himla söta!

    SvaraRadera