09 april 2008

En liten, liten till


Ja, jag vet inte... det skulle bli en kanin.

7 kommentarer:

  1. Men hallå på dej du!! Är du en liten örtkanin kanske?!

    SvaraRadera
  2. Jisses vad söt han blev. Tycker han ser ut som en pludderutt. Ja som ungarna sa när dom var små om allt som var litet, gulligt eller gott.

    SvaraRadera
  3. Jättesöt liten kanin!

    SvaraRadera
  4. Du gör jättesöta djur! =o)

    SvaraRadera
  5. ujuj, vad duktig du är på att virka! jag har en dröm om att lära mig virka bra. det går sådär. men jag har iallafall snott ihop en liten prinsesstårta som man kan se på min blogg :)

    gillade de små sneakers du hade gjort! påminner om converse som jag alltid skuttar runt i. du verkar också använda det (om det var dina jag såg på några bilder)

    trevlig helg!
    hälsningar rachel.

    SvaraRadera
  6. Jag blir alltid så barnsligt glad när jag kikar in på den här bloggen, det har jag nog sagt förut, men säger det igen, har lagt till dig på min länklista då jag tycker om att kika in och se vad du gör till den lille. Mina barn är inte så små längre, men det finns ju syskonbarn och andra barn och det är alltid kul med inspiration.

    SvaraRadera
  7. Jag blir alltid så barnsligt glad när jag kikar in på den här bloggen, det har jag nog sagt förut, men säger det igen, har lagt till dig på min länklista då jag tycker om att kika in och se vad du gör till den lille. Mina barn är inte så små längre, men det finns ju syskonbarn och andra barn och det är alltid kul med inspiration.

    SvaraRadera