16 april 2008

Nypremiär!





Jag har gått och funderat ett tag på att utöka min blogg med annat än pyssel och nu är det dags! Tiden finns nu när jag är mammaledig och kameran har fått börja följa med ut på dagliga promenader. Namnet Virkverket behåller jag och var lugn - det lär dyka upp ett och annat virkat även i framtiden.

Det som gör det så kul att fortsätta blogga är förstås alla kommentarer ni skriver, att se att det finns någon där bortom datorn som tittar och tycker. Nu bör ni få chansen att ha en egen elefantmyrslok hemma, så jag lottar ut denna vårglada filur bland er som kommenterar och skriver att ni skulle vilja ta hand om honom. Deadline är på måndag klockan 12.00, den 21 april alltså, så passa på! :)

32 kommentarer:

  1. Vilken söting!
    Klart man vill vinna den!!

    SvaraRadera
  2. Åh, den där raringen adopterar jag gärna. Det finns många blommor här också så han skulle nog trivas. =)
    Härliga vårkort du tagit!
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  3. Vilken fining, ja som alla andra dina projekt. Jag tittar ofta in hos dig även om jag är dålig att kommentera. Jag och mina gossar skulle gärna vilja ta hand om honom :)

    SvaraRadera
  4. Jag och mannen och kattfröken vill absolut ha en sådan liten som utökning av familjen. Du vet vid det här laget att jag är hur förälskad som helst i dina små vänner. Vi har en fin uteplats med massor av blommor så han kommer att stormtrivas. Han kan föresten sitta och titta på våra små igelkottar som väl snart kommer att titta fram. Dom bor under altanen. Måste sätta ut en bild på dom på min blogg. Dom är så söta.

    SvaraRadera
  5. www.syfroken.se16 april 2008 13:16

    Jag är gärna med i utlottningen!
    Kul att du kommer visa lite foton i framtiden också. Hit tittar jag in varje dag!

    SvaraRadera
  6. Jag vill oxå ta hand om den lilla söta virkade filuren.
    Kul att du har tid över till oss bloggläsare.
    nillatorn(kanelbulle)hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Fina bilder, jag vill gärna umgås med en myrslok, jag känner mig tursam... :-)

    Glad vår och ha så kul med kameran och bäbisen - det är alltid roligt att se bilder fotograferade i vardagen!

    SvaraRadera
  8. Undrebara foton!!! Härligt virkade grejer... Jag stickar vanligen en del, är inte jätteduktig, men blir helt sugen på att virka en sådan där mormorsfilt. Har redan en efter farmor, som hon gjort, för ca 75 år sedan.

    SvaraRadera
  9. skulle passa bra i min änglatrmpet på balkongen..=))

    SvaraRadera
  10. Jag lovar dyrt och heligt att ta hand om denna underbara lilla varelse så länge jag lever! Om jag vinner vill säga...

    SvaraRadera
  11. Hej! Är helt kär i dina små djur, skulle inte tacka nej till den lilla myrsloken :)
    tack för all inspiration!

    SvaraRadera
  12. Roligt att du vill utveckla ditt bloggande. Och självklart vill även jag vara med i utlottningen din söta elefantmyrslok.
    //Jenny

    SvaraRadera
  13. Hej jag vill också vara med. Har just hittat hit, kul blogg. Tänk detta fantastiska nät med fanatstiska människor som lägger upp så kul saker. Maria R

    SvaraRadera
  14. Hurra! Lotteri- jag är med.
    Fint pris hos en fin blogg!

    SvaraRadera
  15. Come to mama! Du allra sötaste elefantmyrslok i hela världen! Jag har jättefina blommor, som du kan få sitta och lukta på så mycket du vill. Visserligen bor jag bara på 29 kvadratmeter, men finns det hjärterum, så ... så jag tror att vi kommer att trivas bra tillsammans. :-)

    SvaraRadera
  16. Jag vet någon som gärna skulle pyssla om denna lilla söta figur. Hon får den av mig om jag har tur i lotteriet.
    /makiato

    SvaraRadera
  17. Kul om du börjar blogga om mer än virkat! Jag kikar in här varje dag och blir lika glad varje gång du uppdaterat!
    Lycka till med fortsatt bloggande!
    (Och vinner jag blir jag såklart superglad:)

    SvaraRadera
  18. Kära lilla Myrslok!
    Välkommen till ett hem fyllt av mysiga dofter och massor med mullig jord att gräva i. Vi som gärna vill ta hand om dig är en glad familj på sex varar två är katter. Men du behöver inte vara orolig för de är inte alls farliga ( katterna alltså...) utan längtar efter en ny kompis. Hoppas vi har turen att få ge dig ett nytt hem!

    Kram
    Jeanette med familj

    SvaraRadera
  19. Helt underbar liten filur, honom skulle jag vilja adoptera så kan han få följa med mig på mina äventyr! /Angelina

    SvaraRadera
  20. Jag har precis upptäckt din blogg, tycker att dina små filurer är grymt söta och skulle gärna ta hand elefantmyrsloken.

    Väldigt inspirerande blogg, det ska bli kul att se vad mer du kan bjuda på!

    SvaraRadera
  21. Å vilka fina saker du gör. Har aldrig varit inne här förut, men jag lär ju återkommer. Självklar skulle jag också vilja vinna!! Ha det gott

    SvaraRadera
  22. Guuuud vilken mysig blogg.
    Vilka fina mysiga figurer du virkat
    .
    Du har ingen till försäljning?

    mvh Jessica www.bambii.blogg.se

    SvaraRadera
  23. Oj nä läste jag inte det finstilta såg ju att man kunde vinna ;)


    Jag vill å gärna vinna filuren till min 4 månaders dotter som heter Bambi
    Älskar virkat / retro prylar.


    www.bambii.blogg.se

    SvaraRadera
  24. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera
  25. Det ska bli spännande att följa din blogg även i framtiden, även om jag är ett riktigt virkfan.
    Panda hälsar förresten att mister myrslok är välkommen till oss. :D

    SvaraRadera
  26. Åååååå! Jag vill ju jättegärna ta hand om honom (henne?) så här kommer min vill-ha-kommentar :-)

    ...och jag fortsätter förstås följa din jättemysiga blogg.

    Ha dé!

    SvaraRadera
  27. Känner ett otroligt behov av att ta hand om denna lilla parvel. jag skulle vårda honom ömt.

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vinna den söta myrsloken. Speciellt med tanke på att jag själv försökt virka söta små djur efter att ha sett dem i din blogg, men inte lyckats lika bra. :)

    Anna
    annasbokhylla@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Åh sååå söt. H'n skulle jag hemskt gärna vilja adoptera. Dina små figurer är verkligen något extra.

    SvaraRadera
  30. Han skulle passa perfekt hemma hos mig. Sitta här och lukta på blommorna. Såååå himla söt!
    Ha en skön helg
    Gunilla

    SvaraRadera
  31. Här finns massor av kärlek till en sån söt liten myrslok! Ska bli kul att följa utvecklingen på din blogg.

    SvaraRadera
  32. Jag är försent ute, men måste skiva en kommentar ändå, för jag är så avundsjuk på att du har vår och jag bara har snö. Och vilket mysigt hus du bor i, ska bli kul att se interiörbilder. Ska du inte städa snart! :)

    SvaraRadera