23 juni 2008

Midsommar









Helgen firades som sig bör i Dalarna, hos mamma och pappa.

8 kommentarer:

  1. Vilket underbart ställe!
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Mycket stämning i dem.

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga bilder..det är riktigt svensk midsommar det! =)

    ylva

    SvaraRadera
  4. Herregud, vilka bilder....jag är helt såld! Riktig svensk sommarstämning i dem och vilket härligt ljus och mida färger! Får man fråga vad du har för kamera?
    Jag ser att ni hade det mysigt....det hade jag också. Dagen tillbringades på havet i ömsom sol och ömsom regn....och midsommarkvällen tillbringades hos ett par vänner som är lantbrukare och där fanns det massor av god mat och kor och hästar i hagarna....kan det bli bättre ?!
    Nu önskar jag dig och din lilla familj en härlig sommar!!!!!
    Kram från Clara

    SvaraRadera
  5. Clara: Låter finfint! Och ja, man får fråga. Det är en Canon Eos 300D, med ett nyare objektiv och på det står det Sigma DC 18-50 mm 1:2.8 EX.

    SvaraRadera
  6. vilken finfin bild på dej!
    jag måste länka hit så jag inte missar kolla...

    huset är jättegullit o gäddan..huuu!

    SvaraRadera
  7. åh men vilket fint minihus! det ser lite spökigt ut på ett mysigt sätt (konstig kombination).

    SvaraRadera