23 augusti 2008

Kanin




Björn har fått en matchande kompis.

11 kommentarer:

  1. Vilken sötnos! Din son är lyckligt lottad med en mamma som producerar kramvänliga leksaker på löpande band :)

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hy Annika !!! thanks a lot for your answer .. I want the litlle red car .. this .. to hang keys ...
    .. you can send me the graphic or words .. as you want ..
    ... and .. if you want enething of my gumis pattern .. only tell me .. and .. with much pleaseure .. send you !!!! ..
    ... one question ... do you exchanges ??? .. are very nice !!!
    ... Kanin is brother´s Björn jajaja !!! .. i like his clothes colors ... very smooth and naturals ..

    ... Thanks Annika !!! ... bye bye !! ... chao .. in spanish ..jijijij !!!!
    .. chini...

    SvaraRadera
  3. Himla söt! Jag blir inspirerad, men lyckas definitivt inte virka vackert... Vi får se om jag försöker mig på prinsessan nu till hösten eftersom hon blev min favorit.

    Hur går det med boken?

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiskt gosiga grejjer du virkat senaste tiden! Det måste vara underbart att vara barn till en sån enastående virkerska ;)

    SvaraRadera
  5. Din virkning är så läcker, därför jag tittar in så ofta. Kan man köpa dina virkade djur m m?

    Tills vidare har du fått en liten nominering i min blogg :)

    SvaraRadera
  6. Du är så otroligt duktig på att virka. Jag gillar dina figurer väldigt mycket!!

    SvaraRadera
  7. vad du e duktig..!!vet du hur man virkar sicksackfilt?Jag har prövat o gjort vad mönstret säger men kan ändå inte få till v-na!?Kram på dej!

    SvaraRadera
  8. Lika söt som kompisen! Gillar verkligen din virkning jäääättemycket.

    SvaraRadera
  9. Tänk att jag älskar dina virkade figurer!
    Du skulle göra vykort av dina bilder...du skulle kunna sälja dem också.
    Jag längtar efter virkboken....nu stressar jag dig , med allt mitt tjat, sorry! Inte meningen men jag gillar verkligen dina grejor och det är jag garanterat inte ensam om !
    Kram igen!

    SvaraRadera