28 september 2008

Ett år äldre




Min dag idag.

Today is my day.

19 kommentarer:

  1. Grattis! Hoppad du får en bra dag! Tårtan var riktigt fin.

    SvaraRadera
  2. Grattis från mig! Och att det blir många fina virkade verk framöver.
    Tårten är "söt"

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på din dag! Fin liten tårtbit!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!!!! Själv fyller jag år i morgon september är en underbar månad!!!!

    SvaraRadera
  5. stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en fin dag.

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen! Ät inte för mycket av tårtan bara... då får du nog ont i magen ;)

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis till dig!

    Tårtbiten är fantastiskt fin! Min mor har virkat en hel drös med bakverk till mina barn och det leks mycket med dem. Kul!

    SvaraRadera
  8. HIPP HIPP HURRA PÅ FÖDELSEDAGEN! GRATTIS/SANNA

    SvaraRadera
  9. GRATTIS på födelsedagen. Bra tårta tycker jag med väldigt lite kalloriter. Nyttigt. *ler*
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  10. Grattis på födelsedagen! Hoppas att du haft en bra dag! :-)

    SvaraRadera
  11. Grattis! Väldigt söt tårtbit, hoppas du fick en mer ätbar variant också!

    SvaraRadera
  12. Grattis....hurra för födelsedagsbarnet...en dag för sent! men bättre sent än aldrig :)

    SvaraRadera
  13. Grattis! Ett år äldre och ett år klokare.

    SvaraRadera
  14. Tack tack till alla gratulanter!

    SvaraRadera
  15. Ohhh...slow me...Happy happy birthday :D:D:D
    Hurrrrrrrraaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  16. grattis i efterskott! vad kul! Har du gjort bakelserna själv? Kram på dej !

    SvaraRadera