12 september 2008

På mina väggar








Lisen vill veta vad jag har på väggarna. Svar: 1. Agda Holmsen 1959. 2. Utställningsaffisch för Joels morfars bror. 3. Julklapp till Joel 1982, gjord av hans morfar. 4. Ram för papperstillverkning. 5. Grustaget. S Nilsson 1977. 6. Söndagsutflykten. B Almlöf 1970. 7. Alf Olsson 1984. 8. Loppis-sänglampor. 9. Snusmumriken. 10. Planscher från Formfront. 11. Tvättlappsförvaring av Camilla Martelius.

Jag vill veta vad Johanna, Cecilia och Lotte har på sina väggar.

Things on my wall.

17 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt du har på väggarna! Har någon annan samlat på sig grafik åt dig?

    SvaraRadera
  2. Jag menar grafiska blad...

    SvaraRadera
  3. Vilken superfin blogg du har! Och vad himla fin djurmobilen var som hängde vid snusmumriken!

    SvaraRadera
  4. ursnygga lampor! och snusmumriken, går den att köpa nånstans? så himla kul att se allas väggar!
    tack för din kommentar igår förresten!

    SvaraRadera
  5. massa fint! Kul o se! "Se upp för ensamheten" är skitsnygg! :)

    Har med snusmumriken men den har inte kommit upp än! En ensam Mårran bara..

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Maria: Ja, det är Joels morfar som samlat på sig massor med blad.

    famapa: Jag har köpt Snusmumriken på butiken Bokslukaren vid Mariatorget i Stockholm. http://www.bokslukaren.com/

    SvaraRadera
  7. Finfina bilder!

    Har du förresten sett Enmammasdag-Weronikas inlägg om virkning och en ny virkbok?

    SvaraRadera
  8. Anna: Nej, det hade jag missat. Vad kul, den boken ser mycket intressant ut! Ser ut att vara en del kläder och sånt och det är bra, för jag tänkte rikta in mig på leksaker. Så blir det mer spridning ju.

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag älskade nr 1, är det ett tryck eller på tyg? Snusmumriken var också underbar. våra väggar är tomma än så länge. Svårt att sätta upp första tavlan!

    SvaraRadera
  10. So much supernice and different things U got :D...

    Thank U for tagging me Annika...funny funny...I´ll show what´s on my walls beginning of next week, promise...having a busy weekend...
    I´ll be back....as they say...

    SvaraRadera
  11. Anna: Ja, visst är den fin, det är ett tryck på papper.

    SvaraRadera
  12. Den översta var helt fantastisk! Jag såg en väggmålning i Warsawa som påminde om den! Det ante mig att du skulle ha fantastiska saker på dina väggar - eftersom du har känsla för stil i så mycket av det du visar på din blogg. Ska virkboken bli leksaker? Superidé tycker jag. Det saknas!

    Kram på dig
    Jeanette

    SvaraRadera
  13. Rolig idé att plåta det man har hängt upp hemma. Hej!

    SvaraRadera
  14. Jag önskar att vi hade lika mycket fint på väggarna men jag ska nog kunna visa upp något jag med. Återkommer.

    SvaraRadera
  15. Vad fin den svart-vita bilden är!
    / Maria

    SvaraRadera
  16. Oj, vad mycket fint du hade. Och ovanligt. Det gillar jag!

    SvaraRadera
  17. Ajajajaj, så mycket fint du har!

    SvaraRadera