28 december 2008

Dalajul





I Dalarna var julen vit.

A white Christmas in Dalecarlia.

7 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut! På västkusten var det grönt och inte förrän igår kom det lite krispig frost! Bilden på dig och sonen är fantastiskt fin förresten! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var fint med snö där jag var i Orsa också! Kallt och gnistrande.

    SvaraRadera
  3. Julen var vit också här i Norra Karelen, men i södra Finland hade vi bara lite snö. Nu är jag lycklig när jag ser så mycket snö när jag har kommit tillbaka i Norra Karelen..

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra vinterbilder! Gnistrande snö är verkligen magiskt :)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Och vilka kontraster...

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder! Och vilka kontraster...

    SvaraRadera
  7. Åhh exakt sådana tomtar hade min mormor!

    SvaraRadera