29 januari 2009

Kinesisk uggla



Ivar tackar så hjärtligt för alla gratulationer på bemärkelsedagen! Apropå ingenting alls så köpte jag den här ugglan i Kina. Den är utskuren ur papper och salufördes som handgjord. Nu har jag ingen aning om ifall det verkligen är så, eller om den är massproducerad med en stans, men jag tycker om den i vilket fall. Lägg märke till de två små ugglorna i magen, dem upptäckte inte jag förrän långt efter att vi hade kommit hem och nu kan jag inte förstå hur jag kunde missa dem, de är ju så tydliga när man vet att de är där.

A cut out owl, brought in China.

6 kommentarer:

  1. on dirait presque de la proderie tellement le trait est fin...
    bises

    SvaraRadera
  2. Så fin, oavsett hur den är gjord! Jag hade inte heller set de små ugglorna om du inte skrivit det. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. oj, den där ugglan var verkligen jättefin och speciell.

    SvaraRadera