03 februari 2009

Taggad



Jag har blivit taggad av Lisen:
Open the 6'th picture-folder on your computer, open the 6'th photo and blog it. Write something about it. Then tag 6 more people to do the same.

Mitt sjätte foto tog jag i Dalarna den 24 juli förra året. Joel var på O-ringen och orienterade den veckan, jag och Ivar var hos mina föräldrar. Det var värmebölja, jag badade och tittade på fina solnedgångar över sjön. Och jag vill att det ska bli ljusa kvällar igen NU!

Skickar uppgiften vidare till Jojo, Johanna, Sara, Cecilia, Julia och Anna.

9 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jag missade att skicka det vidare... blir till att redigera... Fint foto! Kram Julia

    SvaraRadera
  2. åh herre jises vad vackert! sån utsikt vill jag ha!

    SvaraRadera
  3. jösses vilken fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin blogg du har, jag blev riktigt sugen på att börja virka!
    Datorfodralet var ju en superidé, ska bara se om jag fortfarande minns hur man gör stolpar...
    Jag är kollega till Sara H och hittade hit via din kommentar på hennes blogg

    SvaraRadera
  5. Visst nappar jag! Ska bli spännande att se vad jag hittar där...

    SvaraRadera
  6. Hej Annika! Hamnade i din blogg när jag googlade amigurumi och tittade på lite av dina virkade verk! Supersöta! Och så inspirerande. Tack för titten!

    SvaraRadera
  7. Åh vad jag längtar till Dalarna nu. Vi har det faktiskt ungefär likadant vid stugan som vi brukar åka till där. Blank sjö och höga tallar och så lommen som sjunger över sjön...

    Jag antar din utmaning alldeles snart. Ja kanske bara om några minuter.

    SvaraRadera