04 maj 2009

En blond syster






Tack till alla som tyckte synd om mig i helgen :) Nu mår mina ögon betydligt bättre, men jag är sjukskriven hela veckan, medan mina hornhinnor förhoppningsvis ska läka. Just nu är jag ganska synskadad, men lyckligtvis orkar jag titta och för att virka behöver jag inte se så värst bra. Så nu är det inte så himla synd mig – virkkapabel och ledig. Fotografera däremot var helt hopplöst. Jag fixade det genom att knäppa en hel radda med bilder i varje position och sen slänga nästan alla. Det som blev över är inte helt katastrofalt, hoppas jag. Här är dom i alla fall; den gamla prinsessan och den nya.

My crocheted princess has got a blond sister.

14 kommentarer:

  1. Gud så söta! Hur har du gjort håret? Gulligt med den lilla kronan... jag är också lite sugen på att göra en docka men hur den ska se ut har jag inte bestämt än. Just nu virkar jag apor, ska se till så de blir färdiga först.

    SvaraRadera
  2. Väldigt söta virkprinsessor!

    SvaraRadera
  3. Oh så söt, jag är mycket sugen på att virka en prinsessa... Hoppas du blir helt bra snart
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  4. åh så fina de är. Du har verkligen lyckats med håret!

    SvaraRadera
  5. Jätte-fina!!
    Har ocksa gatt i prinsesstankar da jag har en prinsess-galen dotter.

    SvaraRadera
  6. vad härligt guldiga accessoarer de har!

    SvaraRadera
  7. Väldigt söta prinsessor! Tänker mycket om din blog! /Snuttan

    SvaraRadera
  8. Du är verkligen en mästare på att virka. Dockorna är jättefina!

    SvaraRadera
  9. Helt underbara! Du måste ta med det mönstret i boken!! Ser fram emot att virka de små prinsessorna!

    SvaraRadera
  10. Så flotte prinsesser! Her var det mye inspirasjon å hente. Velkommen innom min hekleblogg, Livsgarnfryd

    SvaraRadera