06 maj 2009

Hatt-bytet






Jag efterlyste ju en solhatt här på bloggen och Maria undrade om vi kunde göra ett byte. När jag såg det finfina smurftyget på hennes blogg nappade jag direkt. Jag fick även syn på landskapstyget och Ivar behövde ju en mössa också... I utbyte får Maria den här krokodilen. Tack snälla Maria, vi är så alldeles väldigt nöjda! Det var så kul att byta saker och jag är jättesugen på fler byten. Tyvärr kan jag inte lämna ifrån mig några fler virkade grejer just nu, eftersom jag behöver fota dem till boken (ja, det går långsamt framåt och för tillfället ovanligt sakta, då mina ögon inte klarar så långa stunder framför datorn). Men sen nån gång, kommer jag önska mig både det ena och det andra.

Maria made a hat and a beanie for Ivar and she got a crocodile from me.

7 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni blev nöjda! Både mössan och hatten ser ju ut att passa perfekt på sonen!

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Jag postade krokodilen igår, så du bör få den idag eller imorgon.

    SvaraRadera
  3. Superfina ju!!

    SvaraRadera
  4. Krokodilen är framme! Hur fin som helst. Har bloggat om bytet!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina mössor!Du har tur du, som kan göra såna byten för det är inte lätt att hitta fina, tunna mössor.

    SvaraRadera
  6. Åsa: Det finns en massa sybloggare och vissa tar beställingar, så du kan ju alltid kolla runt lite och skriva och fråga om du får köpa. Om du inte tror att de vill ha något i utbyte som du gjort själv förstås :D Kolla t.ex. kommentarerna på mitt inlägg där jag efterlyste hatten (samma inlägg som renen).

    SvaraRadera
  7. Så utrolig kult smurfestoff! Det vekker gode minner fra min 70-tallsbarndom :)

    SvaraRadera