12 juli 2009

Herr och Fru Räv





Två små på besök i vår rabatt.

Mr & Mrs Fox.

18 kommentarer:

  1. Oj vad söta, får dom ungar också?

    SvaraRadera
  2. Å, vad charmiga! Jag blir sugen att virka en räv direkt, jag också. :)

    SvaraRadera
  3. Åh, så trevligt att få stifta bekantskap med hr och fru Fox. Blir det små valpar snart kanske?!

    SvaraRadera
  4. Ja, tanken var att de skulle bilda en hel familj, men jag hade överskattat garnmängden (ett loppisgarn), så möjligtvis kan de få ungar i annan färg :)

    SvaraRadera
  5. Underbara! Jag älskar rävar!

    SvaraRadera
  6. Nämen nånting så söta de är!!!

    SvaraRadera
  7. Tack ska ni ha, kul att ni gillar dem!

    SvaraRadera
  8. Olá! Conheci o seu cantinho e é tão lindo e criativo! Parabéns pelo seu trabalho!!! Amei mesmo!...
    Se puder, dê uma espiadinha no meu:
    magiadaines.blogspot.com
    Muitos beijinhos brasileiros.

    SvaraRadera
  9. hej hej,

    hittade ganska nyligen till dig och OJ vad fina saker du virkar!
    hoppas verkligen att det snart komemr en bok!!

    Har en liten fråga. när du vikar dina bilar...vad använder du för garn då? Och viken garn nål passar bäst tilld et garnet?

    tacksam för svar.

    Linn

    SvaraRadera
  10. Linn: Tack! Vad gäller garn, så har jag mest garn från loppis och så, så jag vet inte märkena. Men en av bilarna har jag virkat med Bambino Bomull och virknål 2,5.

    SvaraRadera
  11. vad smart att virka kläder på dem på en gång!

    SvaraRadera