04 augusti 2009

Fem önskningar i en






När jag frågade vad ni skulle vilja virka, fick jag en massa förslag, till exempel uggla, lodjur, groda, älg och barnvagnsmobil. Så här kommer alla de fem på en gång. Alla är virkade med samma runda form som grund. Bara att trä upp dem på ett snöre så blir det bebisunderhållning. Förhoppningsvis kommer de i bokform i framtiden. Jag har haft lite mer tid att jobba med boken nu under semestern, så till hösten ska jag kontakta förlag. Sen är det bara att hålla tummarna...

Holiday crochet.

15 kommentarer:

  1. Jättesöta! Hjälper till att hålla tummar :)

    SvaraRadera
  2. I loved your blog. Nice pictures. I really don't know how I got here, but anyway....

    ...Greets from Chile!!!

    SvaraRadera
  3. Vilka charmiga små djur. :o)

    SvaraRadera
  4. Roligt, det ser jag fram emot!

    SvaraRadera
  5. Jag håller också tummarna. Jag komer i alla fall att köpa den så fort den kommer ut :-) Jag älskar dina figurer!
    Kra/Veronica

    SvaraRadera
  6. Jag håller också tummarna. Jag komer i alla fall att köpa den så fort den kommer ut :-) Jag älskar dina figurer!
    Kra/Veronica

    SvaraRadera
  7. Fiffig ide, älskar lodjuret! Lycka till med förlagen, håller alla tummar för dig!

    SvaraRadera
  8. Åhh vad fint :D<33
    Jag längtar tills den kommer ut din bok och då ska jag solklart köpa den!!

    SvaraRadera
  9. Jag kommer köpa boken så fort den kommer ut! :) Jag blev väldigt sugen på att göra en sån bebis mobil. *väntar på mönstret*

    SvaraRadera
  10. Tack alla för er support och tumhållande!

    Sol: Welcome back! :)

    SvaraRadera
  11. Jättesöta allihopa! Lycka till med bokprojektet, det låter minst sagt intressant.

    SvaraRadera
  12. Så söta. Gud så spännande med en bok. håller tummen:)

    Emmalill

    SvaraRadera
  13. Här är så mycket fint! När kommer din bok?
    /Anna

    SvaraRadera