28 september 2009

Äntligen:



Tusen tack, alla vänliga människor, för de kommentarer ni skriver! Om mitt dygn bara hade några fler timmar skulle jag vara mycket duktigare på att svara och på att kommentera i era bloggar. Men ni ska veta att jag verkligen uppskattar att ni tar er tid att skriva något (och ibland svarar jag faktiskt, kanske bara några dagar senare...)

Idag är det min födelsedag. Jag tyckte det började bli dags att ha en egen dalahäst – jag har aldrig haft någon trots min uppväxt i bygden – så jag önskade mig en av mina föräldrar och fick den här gamla fina.

22 kommentarer:

  1. Grattis!
    När jag läste rubriken trodde jag det var "Äntligen - är min bok klar"... men det var en minst lika bra anledning; äntligen din födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis!

    Klart du ska ha en dalahäst, sen kan du kanske virka en...

    SvaraRadera
  3. Jeg har også en dalarhest. Jeg fik den da jeg var ganske lille.
    Til lykke på fødselsdagen.
    Jeg flager for dig med (virkade) heklede flag på min blog.

    Karen i Danmark.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Dalahästar är det något verkligt speciellt med. :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen! Törs man fråga hur många ljus det blir på tårtan??

    SvaraRadera
  6. Grattis på fördelsedag! Hoppas att den blir riktigt bra.

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen från mig också!

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en fin dag.

    SvaraRadera
  9. Grattis! jätte fin dalahäst själv har jag tre i olika storlek min inte någon så fin gammal. får nog önska mig det.

    SvaraRadera
  10. Grattis grattis! Till födelsedag och dalahäst! Fin!

    SvaraRadera
  11. Tack alla snälla!

    Kaja: Fick rulltårta på sängen, dock helt utan ljus. Kanske tyckte övriga familjen att det var svårt att få plats med 33 stycken :)

    SvaraRadera
  12. Grattis!
    Klart man ska ha dalahäst om man är kulla i förskingringen. :)
    Själv ärvde jag en drös nyss. Gamla och nya. Fint som snus!

    SvaraRadera