09 september 2009

Hyllprojekt




Jag funderade förut på vad jag skulle göra med de prylhyllor som kommit i min ägo och nu vet jag precis. Kolla här hos AprillAprill och här hos jockBOX. Det är ju inte ens ett problem att vi knappt äger en liten pryl, för det räcker ju att titta på hyllan. Jag trodde att det skulle vara smart att spraymåla, men det blev inte alls bra. Så det var bara att plocka fram pensel och måla, måla... tre strykningar behövdes för att få det att täcka. Men o så tjusigt det kommer bli till slut!

17 kommentarer:

  1. Jag håller också på med en sådan men tre strykningar räckte inte så i kväll blir det en fjärde men sen så.

    SvaraRadera
  2. så fint papir! Hvordan fester du det?

    SvaraRadera
  3. Margrethe: Jag spraylimmar. Känns inte så bra att andas in och inte så bra för miljön kanske, men nu får det bli så, för det blir så jämnt och fint.

    SvaraRadera
  4. Med en så vacker hylla behövs ju inga prylar att fylla den med! Väldans nice, ska bli kul att få se det färdiga resultatet.

    SvaraRadera
  5. Riktigt härligt jättesnygg blir hyllan :)

    SvaraRadera
  6. åh, det kommer att bli jättesnyggt! Jag vill också göra en!

    SvaraRadera
  7. Är också på jakt efter en sådan... har inte sett någon än men jag ger inte upp. Jag ska ha en! Fast det värsta är att jag haft en, men slängt den:/

    SvaraRadera
  8. Ska bli roligt att se när den är klar!

    SvaraRadera
  9. Den kommer att bli mycket tjusig, tror jag.

    SvaraRadera
  10. Tror att det kommer bli super snyggt! vilket tålamod du har med att måla tre gånger;-) Kram

    SvaraRadera
  11. Den ser ut att bli hur fin som helst! Synd att det inte funkar att spraymåla. Jag har planer på att göra ngt liknande och hade hoppats på att slippa stryka....

    SvaraRadera
  12. Jätte fin projekt du har där pågående!

    SvaraRadera
  13. Tack! Den kniper jag den idén! Jag har massa småpryttlar med sömnadsanknytning (bl a lite dockskåpsmöbler), men jag tyckte att det inte blev så bra med ett tittskåp trots allt, så nu har jag varit på jakt efter nya idéer...

    SvaraRadera