04 november 2009

Rugguggla

12 kommentarer:

  1. Cool bild - är det din illustration?

    SvaraRadera
  2. Meeeen guuuud vad du är duktig på att virka!Åh vad jag önskade du kunde virka ngt till mig!!
    Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

    SvaraRadera
  3. God lördagseftermiddag. Du har fått en award av mig. :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Min sambo började prata om mormorsfiltar och jag började att söka på det och då hittade jag din sida, trevlig sida.
    Tänkte höra om det är svårt för en nybörjare att virka en mormorsfilt i storleken till ett barn? Och mönster är det något som finns på internet eller man är tvungen att köpa ett sådant? Menar det finns flera tusen olika, med olika strlekar på ruterna med mera. Tyckte din va ganska fin! Tips ideer mönster med mera mottages!
    Mvh
    Christoffer
    sverra@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Du behöver inte sága sá mycket det rácker gott och vál med dina underbart fina bilder. Báde fotade och ritade!!!!
    Dessutom sá säger en bild mer án 1000 ord, eller hur?

    SvaraRadera
  6. Hittade hit från Polliver, och tycker du har fantastiska kreationer!!! Ska bli underbart att ta del av din bok sedan...all lycka till med den!

    SvaraRadera
  7. Hittade hit från Polliver.Vill bara säga att jag tycker att du har en otrolig talang och det är så kul att se dina verk. Har inte läst alla dina inlägg tidigare,men såg i ett av dem att du tänk ge ut en bok(eller den är kanske redan klar?)Såg att du frågade dina bloggläsare om tips vad dem är intresserad av. Om boken inte är klar skulle jag tycka att det va jättekul med leksaker till barn, förvaring till barn och olika vilda djur som tex elefant,giraff,lejon osv. Dina virkade bilar va verkligen fina och jag säger som du,angående mitt eget barn, undra om det är mamma eller barn som vill att barnet ska leka med träleksaker hi hi hi....Själv gillar jag trä och tyg leksaker av olika anledningar,hållbart,snyggt,miljövänlig,ekonomiskt. Kommer fortsätta följa din inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  8. Det behöver ju inte vara så många ord, dina bilder säger också saker!
    Jag såg i ICA-kuriren att det är uppåt ( de har en upp och en ner pil i veckan ) för virkade figurer. Kanske är det läge för din bok?

    Söt uggla!

    SvaraRadera
  9. Tack gamla och nya besökare, för att ni skriver snälla saker!

    Linda: Möjligtvis kommer jag ha en lite webbshop i framtiden, så man kan köpa sig något virkat.

    Christoffer: Mormorsrutor tycker jag är ett bra nybörjarprojekt. Gå in på http://monsterarkivet.blogspot.com och sök på Mormorsrutor. Där finns en länk till en pdf hos Panduro, som visar hur det går till. Här hittade jag också värsta pedagogiska guiden: http://mormorsrutor.lindstromfamily.se

    Satja: Kul med virkförslag. Innehållet i blivande boken är relativt fastställt, men vem vet om det blir en uppföljare :)

    Titti: Roligt med pil upp! Visst är det läge! Hoppas komma med positiva nyheter snart...

    SvaraRadera
  10. Sicken Najs Bild! Skulle ju vara roligt om du kunde Virka något sött till mig! :D

    SvaraRadera