24 december 2009

God jul!



12 kommentarer:

  1. God jul. Jättehärliga bilder!! Vad har du för kamera???

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Tessan: Det är en Canon 450 D med ett Sigma 35 mm objektiv.

    SvaraRadera
  3. Hej Virkverket. Hittade hit genom finfints blogg. Här var massor av fint – grattis till bok och gott nytt år! Hej från Linda.

    SvaraRadera
  4. Kära vän! När din bok kommer ut vill jag köpa den - vad fint du gör! Vad ska den heta? Jag har inte hittat titeln här trots att jag klickat runt tills jag blev yr;)

    Sen tänkte jag fråga - kanske du kan ge mig ett tips om en speciell amigurumiROS?

    Gott Nytt!
    /Emelie

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Hej. Jag har följt din fina blogg under en tid och tycker om det jag ser och läser. Jag gillar mest att läsa om virkningen och så dina loppisfynd. Särskilt förtjust blev jag i ormen, bollen och datorväskan.
    Lycka till i fortsättningen, ser fram emot din bok!

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År!!! Kul att du ska ge ut en bok! Ser jag framemot:)
    Mvh/Annika

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket allihop!

    Emelie: Titeln på boken är inte bestämd än. Och tyvärr vet jag inget mönster på någon ros. Och det kanske är svårt att googla på, för då får man väl bara upp en massa dukar och rosmönstrade saker...

    SvaraRadera