02 december 2009

Något att fira!





Här är det kalas. Vad dom firar? En bokutgivning! Jaaaa! Jag har vetat om det här i flera veckor, men inte velat säga något förrän allt var bestämt. Och nu när kontraktet snart, snart är påskrivet, kan jag inte hålla mig längre: JAG SKA BLI VIRKBOKSFÖRFATTARE! Så otroligt kul och skitläskigt! Jag jobbar mycket med formgivningen och fotograferingen, ifall ni undrar vad jag håller på med när det aldrig kommer några nya virkinlägg i den här bloggen... och mycket jobb är kvar, men till våren ska allt vara klart och senare på sommaren kommer det finnas en alldeles, alldeles riktig bok! Full av skräckblandad förtjusning är jag :)

66 kommentarer:

  1. Wow, vad kul! Stort grattis! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, kul! Grattis grattis grattis!

    SvaraRadera
  3. Hurra, hurra, hurra och stort grattis!

    SvaraRadera
  4. helt fantastiskt kul!! grattis! kommer ju att bli superbra, så duktig som du är!! :) lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Grattis! Jag ser fram emot boken med spänning.

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt! Grattis, jag ser fram emot boken! Jag älskar virkböcker, så den måste ju köpas till samlingen!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad spännande det låter! Dessutom är bilderna i detta inlägg ljuvliga. Ser fram emot boksläppet!

    SvaraRadera
  8. Vill tipsa om den tävling jag har på min blogg nu! Den är sponsrad av underbara butiken By hands. Gå in och titta här:

    http://pysselkiisen.blogspot.com/2009/12/tavling-hos-pysselkiisen.html

    SvaraRadera
  9. SUPERGRATTIS! Jag kommer köpa en!!

    SvaraRadera
  10. Som jag har väntat! /En trogen läsare.

    SvaraRadera
  11. Superkul! Grattis! Den lär ju bli snyggast på marknaden, lätt! Jag kommer självklart köpa! Åh vad roligt!

    SvaraRadera
  12. Äntligen (som Gert Fylking skulle ha sagt :D). Grattis grattis från en trogen bloggläsare!

    SvaraRadera
  13. Grattis!!! Superroligt för dig!!! och oss!!! :)

    SvaraRadera
  14. Grattis! Vi har tur som har dig!!!

    SvaraRadera
  15. grattis grattis grattis, ska bli så spännande så spännande när den kommer ut!

    SvaraRadera
  16. Hurra! grattis i massor!!

    SvaraRadera
  17. åh, vad kul! grattis! Jag virkade faktiskt en robot, inspirerad av din, men den hade blivit grymt mycket bättre om jag haft ett bra mönster... Ska absolut köpa boken!

    SvaraRadera
  18. Va kul!! Jag gillar dina figurer jättemycket och kommer köpa boken bums den kommer ut!

    SvaraRadera
  19. Grattis! Så häftigt att få ge ut en bok! :-D

    SvaraRadera
  20. GRATTIS till dej och till oss som kommer att fá ta del av denna efterlängtade bok.

    SvaraRadera
  21. Åh den ska bli kul att bläddra i! Grattis!

    SvaraRadera
  22. Jättegrattis!!! Kram Ellen

    SvaraRadera
  23. Shit pommfritt vad kul, grattis. Den boken ser jag fram emot.

    SvaraRadera
  24. Jag trodde det redan var i hamn, och att du skulle meddela var man kunde handla den.... Åh jag är inte bra på att vänta =)

    SvaraRadera
  25. Stort Grattis och Lycka till!!! Fru Inez

    SvaraRadera
  26. Wow, vad fantastiskt roligt!!! Grattis!

    SvaraRadera
  27. GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIS!!!

    jag kommer absolut att köpa, det kan du ta som ett löfte =)

    SvaraRadera
  28. Åh så kul. Jätte stor grattis kram.

    SvaraRadera
  29. Stort grattis! Jätteroligt! Ser framemot att få se den boken.

    SvaraRadera
  30. Grattis! Vad kul!
    Jag köper en!

    SvaraRadera
  31. Det var roliga nyheter! Grattis o lycka till med slutarbetet!

    SvaraRadera
  32. Grattis! Så roligt! Kul för dig och kul för oss som får chansen att ta del av allt :o)

    SvaraRadera
  33. Gratulerer så mye. Det gleder meg at det er gått i orden med boken. Det må være noe helt spesielt å få trykket noe på papir.

    Gleder meg masse til den kommer. Skal reklamere en masse for den :-)

    SvaraRadera
  34. Jag ser fram emot att få se den i hyllorna. Stort grattis!
    /Anna

    SvaraRadera
  35. Oj vad jag har väntat! :-) Shit vad kul, ser fram emot releasen!
    Trevlig helg!
    Imra

    SvaraRadera
  36. Vad kul, jag har verkligen längtat efter att du ska ge ut en bok!

    SvaraRadera
  37. JAG LÄNGTAR! :'D Jag är så glad :)

    SvaraRadera
  38. JAG LÄNGTAR! :'D Jag är så glad :)

    SvaraRadera
  39. Häftigt! Kommer köpa en även fast jag inte kan virka :)

    SvaraRadera
  40. andrea, följer bloggen sedan länge5 december 2009 16:04

    yeeeii! jag ska köpa :)

    SvaraRadera
  41. Vilken dröm. va coolt. stort grattis. och en jävla stor beundran, för att du förverkligar dina drömmar.
    Det är det bästa man kan göra.
    Hurra-rop till dig!!!

    SvaraRadera
  42. Grattis! Nu blir jag superglad! Förresten så kontaktade Erica Laurell mig (väldigt virkat) efter artikeln i Måsen. Kan jag ge ut din e-mejladress, eller har hon redan kontaktat dig?

    Theresa på Måsen

    ps. jo, tidningen kommer, tyvätt är min bästa/sämsta vän glömska.

    SvaraRadera
  43. Grattis!!!
    Vad roligt, den boken ska jag köpa!

    SvaraRadera
  44. Grattis till dej och till alla oss som blir virksugna av alla dina underbara alster!!! Boken kommer få en självklar plats i min virkbokshylla!!! Spännande - längtar redan...

    SvaraRadera
  45. Grattis, grattis! När den kommer ska jag lära mig att virka!
    Men under tiden undrar jag om fotomodellerna har jobbat klart och är till salu? :) Skulle kunna tänka mig ett litet gäng här hemma!

    SvaraRadera
  46. Jenny: Tyvärr har de inte modellat klart än, men det är mycket möjligt att de kommer bli till salu så småningom. Meddelar i så fall på bloggen, förstås.

    SvaraRadera
  47. GRATTIS! Det behövs fler författare och mönsterskapare på svenska. :D :D Mer amigurumi åt folket!

    SvaraRadera
  48. GRATTIS!!!!!!


    Vad kul att all din möda och alla dina idéer kommer på pränt....jätteglad för din skull :)))

    Kram från Clara i Linneskåpet , du vet!

    SvaraRadera
  49. Wow vilken grej! STORT GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  50. GRATTIS!!!! Den boken ser jag verkligen framemot, så himla kul! :)

    SvaraRadera
  51. Nämen grattis, själv funderar jag på att sätta ihop en lätt virkningsbok och dela ut i klassen :D
    Återigen, stort grattis!
    Kram Virkelina

    P.S Var gärna med i min utlottning av en Totoro (Amigurumi figur)

    SvaraRadera