27 januari 2010

2 år


17 kommentarer:

  1. Grattis Ivar! Och grattis till mor och far

    SvaraRadera
  2. Hej!
    En kamerafråga (jag vet att du har skrivit om din kamera innan, men hittar inte det just nu). Vi har en Canon 40d och är sugna på att köpa ett nytt objektiv alternativt blixt, vad har du för objektiv? Använder du ofta blixt? Tycker att du tar otroligt fina bilder, både fint ljus och skärpa. Tips?!
    Tack på förhand!
    /Petra

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Petra: Jag använder aldrig blixt. Har två olika Sigma-objektiv. Det ena är ett med zoom och det andra är ett fast 35 mm. Det senare är mer ljusstarkt, bländaren går ner till 1,8 så det blir skarpare bilder i skumt ljus än med zoom-objektivet, som går ner till 2,8.

    SvaraRadera
  4. Grattis Ivar på två-årsdagen!! (jag blir helt gråtig när jaer sådana här bebiskort...)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin liten kille.
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastiskt mysig blogg du har! Har kollat igenom hela och lämnas här inspirerad och glad. När kommer virkboken ut? Dina alster har tillochmed fått en handarbetsvägrare som jag nyfiken.

    SvaraRadera
  7. Ivar tackar ödmjukast för gratulationerna :)

    Sanna: Tack så mycket, tänk om jag kan omvända en handarbetsvägrare! Det finns inget bestämt datum för boken, men typ i slutet av sommaren.

    SvaraRadera
  8. Stort Grattis till söta Ivar :-)!
    Tack för en helt underbar inspirerande blogg, störtgillar! Du har en award att hämta på min blogg, haha, gissar att du har fått ett gäng redan ;-)!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Grattis Ivar, och du har fått en award av mig Annika!

    SvaraRadera
  10. Tänk sá smá dom ár nár dom kommer. Och sá otroligt mycket som hánder pá 2 ár.

    SvaraRadera
  11. Oj, grattis i efterskott Ivar!!

    SvaraRadera
  12. Oj, vad fort tiden har gått!
    Det känns inte alls som det var så länge sedan!
    Grattis!!

    SvaraRadera
  13. Grattis! Tiden på BB känns avlägsen va?

    SvaraRadera
  14. Tack tack!

    Jojo: Jaa, verkligen. Det är konstigt, det går så fort och är samtidigt så avlägset...

    SvaraRadera