09 juni 2010

Tejp



I Kina slås man verkligen av hur ofattbart och skrämmande mycket prylar som produceras. Men man kan ju ändå inte hjälpa att man går lite bananas i vissa prylaffärer, när sakerna kostar typ två och femti eller kanske mindre. Här är några tejprullar som jag inte kunde motstå.

Nya länkar till virkat: Anda har gjort en minirobot efter mitt mönster och A-E Handmade gjorde för ett tag sedan en söt grupp med fordon, efter att enligt egen utsago ha misslyckats med mina bilar och utvecklat egna varianter. Mönster finns också där.

5 kommentarer:

  1. Fina band, och spännande med egen bok.

    SvaraRadera
  2. Ja visst har man ett något kluvet förhållande till prylar. Det finns ju så mycket fint och roligt, och ibland vill man bara ha! Men så tänker man också på baksidorna med allt konsumerande. Tur att det finns loppisar och second hand och att man skapa saker själv också!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du inte kunde motstå dessa :) Underbara, jag önskar det fanns mer sådant här i Sverige. Visst finns det här också men inte lika mycket... och inte lika billigt ;)

    SvaraRadera
  4. Å, vilka dina tejprullar. Jag har trånat efter dem länge på etsy, men ännu inte kommit mig för att köpa. :)

    SvaraRadera
  5. Hej Annika
    Hvilke fantastiske hæklede(virket) ting du laver. Jeg ser med glæde frem til din bog kommer. Jeg har en lille butik i København og der ville din bog bare passe så godt ind. Blir det muligt at kunne købe den til salg i forretning?
    Tag et peak på min butik:
    www.garn-iture.typepad.com
    De bedste hilsner fra mig og held og lykke med bogen.
    Hilsen Dorthe/Garn-iture

    SvaraRadera