27 juli 2010

Färgglatt



Svärmor har varit på loppis och fyndat åt mig.

18 kommentarer:

  1. Oh! Oh! Oh! Fiiiiiiiiiiiiiiint! Och vilken bra svärmor!

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva: Har du kollat in Lucy på Attic24? Det är verkligen hennes färger!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar svärmor du har! En riktig garnskatt!!

    SvaraRadera
  4. Åh jösses! Som en hel godisaffär!

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken fantastisk svärmor du måste ha!

    SvaraRadera
  6. Härliga färger.Oh, vilken lycka

    SvaraRadera
  7. Vilken lycka! Så mycket och så härliga färger.

    SvaraRadera
  8. Åh, som en stor godispåse för en virkgalning :-)

    SvaraRadera
  9. oj! tänk om man hade en sådan svärmor :)

    SvaraRadera
  10. Lyllo dig! Varje gång jag går på loppis hoppas jag på att hitta en låda med billigt garn, men jag blir besviken varje gång.

    SvaraRadera
  11. Det ser ut att kunna bli en regnbågsfigur av något slag....:). Fint!

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vilka underbara figurer du gör!
    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Jag skickade ett mail till en gammal adress jag hittade men vet inte om det funkade. Du får gärna kontakta mig! sofia.andersson(snabelA)hemslojd.org
    Tack tack!

    SvaraRadera
  13. Hon är ju grym, svärmor ;) Du inspirerar Annika! Både henne och mig. Nu ska jag virka bokmärken – mot garnaffären! Ses snart! kram Marita

    SvaraRadera
  14. Oj oj oj säger jag bara (väldigt avundsjukt)!!!

    SvaraRadera
  15. En sån svärmor har jag också, överlägset!

    SvaraRadera