05 juli 2010

Klar!



Jaha, vad ska man hitta på nu då? Boken har gått till tryck och jag har en rastlös känsla i kroppen. Efter två år som virkare, mönsterkonstruktör, författare, fotograf, formgivare, korrläsare, reproarbetare – och inte minst produktionsledare åt mig själv – har jag slutligen lämnat ifrån mig den färdiga boken och kan nu inte annat än hålla tummarna för att trycket ska bli fint. Synd att man inte kan ha full kontroll över det också :)

Läs mer om boken hos Ordalaget. Ett läsprov kan även laddas ned där, för en tjuvkik, även om det inte är senaste version.

17 kommentarer:

  1. Du gör jättefina figurer!
    Kommer självklart att köpa din bok! ;)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det känns tomt...

    SvaraRadera
  3. Din bok ser verkligen jättefin ut. Och jag kan tänka mig att det känns tomt ett tag. Men du fyller säkert ut tiden med nya figurer snart!

    SvaraRadera
  4. Ska bli så kul att BLÄDDRA!

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Boken ser superfin ut! Lycka till.

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis :-)! Ska självklart köpa boken, ser heeeelt underbar ut i tjuvläsningsmappen :-)! Jag har letat efter ett fint tårtmönster så jag tjuvstartade lite grann bara ;)... och det ser ut som om det ha kan smugit sig in ett litet extra tills på på v 17 på tårtbitens översida? Men som sagt LOVELY L O V E L Y virkbok, längtar :)!

    SvaraRadera
  7. Hej

    Jag väntar på boken med spänning! Den verkar jätte fin.

    Tänkte tipsa dig om min tävling där man kan vinna underbara priser från Johanna Form och Design. Välkommen att delta! Glad sommar.

    http://bokhunger.blogg.se/2010/june/tavling-vinn-underbara-saker-fran-johanna-fo.html

    SvaraRadera
  8. Wohoo, då är snart väntan över! Jag vill att det ska bli auusti NUUUUUU.
    Fyll tomhet och rastlöshet med nästa virkbok vettja. =)

    SvaraRadera
  9. Wohoo, då är snart min väntan över! Jag vill att det ska vara augusti nuuuuuuuuuuuu.
    Fyll tomhet och rastlöshet med nästa virkbok vettja. =)

    SvaraRadera
  10. oj ska bli så spännande att se din bok sen! :)

    SvaraRadera
  11. Tack!

    kungen o majkis: Roligt att du inte kunde hålla dig. Det är som sagt inte senaste version och jag vet att det är mer ändringar gjorda, så du får ta mönstret med en nypa salt. Men tack för korrläsning :)

    SvaraRadera
  12. Utdraget ur boken ser helt fantastiskt ut!

    SvaraRadera
  13. Usch ja, det är alltid så jobbigt när stora projekt tar slut! Men resultatet ser fantastiskt ut! Tur att man har födelsedag i augusti... :)

    SvaraRadera
  14. Jag vet en som kommer att köpa din bok! Lycka till i fortsättningen!
    Maria

    SvaraRadera
  15. Roligt med boken! Vi är många som längtar och har väntat på den.

    SvaraRadera
  16. Tack alla! Kul att ni gillar det ni har sett.

    Och tack Maria för alla snälla kommentarer på olika inlägg!

    SvaraRadera
  17. Vilken fin bok du gjort! Den ska du vara stolt över. Lycka till!

    SvaraRadera