15 juli 2010

Mer monster



En till läskig typ. Fler är på gång.

17 kommentarer:

  1. Roligt med dina hemska typer.Hoppas att du inte får mardrömmar...
    Maria

    SvaraRadera
  2. Vad fina de är! Man blir glad av att se dem.
    s

    SvaraRadera
  3. Så fint med ögonen som hänger lite för sig själva liksom :) jag gillar det!

    SvaraRadera
  4. Sötaste läskigaste typen! :D

    SvaraRadera
  5. Vilka läskigt söta monster du gör! Jag är en 13 årig tjej som älskar att virka! Kolla in min blogg får du se!

    Ha det bra!

    /Maja

    SvaraRadera
  6. Aaw..vad gullig! Jag vill också virka monster nu :) finns det mönster någonstans?

    SvaraRadera
  7. Eftersom jag är så imponerad av dina alster, har jag idag refererat till in blogg i min egen ganska nystartade blogg. Jag hoppas det är ok for dig.
    Tusen tack för all inspiration.

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag ville bara säga att jag har en tävling på min blogg, ta en titt!

    Hej!

    Maja/Virkans amigurumi

    SvaraRadera
  9. Ajaj, vilka sötnosmonster!

    SvaraRadera
  10. Här är fler fina virkade figurer att inspireras av: http://www.flickr.com/photos/96575205@N00/

    SvaraRadera
  11. Claire: Jag har gjort mönstren själv, men har inte bestämt ännu hur de ska användas, så tills vidare håller jag på dem, men kommer säkert dela med mig av dem på ett eller annat sätt längre fram.

    effy: Tack för länken, jättefina figurer!

    SvaraRadera
  12. WOW!!!! Vad snygg den var!

    SvaraRadera
  13. jag blir verkligen inspirerad av dina fina figurer... imponerande :).

    SvaraRadera