24 augusti 2010

Boken!










Som jag har väntat och våndats! Idag kom mina ex av boken och gissa hur nervös jag var när jag skulle öppna kartongen. Jag hade hjärtklappning ett långt tag efteråt. Men boken såg så fin ut som jag hade hoppats. Det är så konstigt att den är här nu. Jag har gjort en bok! Knasigt.

Boken släpps i handeln senast den 15 september. Planer på en release i en butik i Stockholm finns, liksom en idé om bokutlottning på bloggen. Jag återkommer om det. Tills vidare får ni hålla till godo med förhandstitten ovan. Själv har jag sett dessa uppslag tusen gånger och har för länge sedan tappat förmågan att tänka mig hur de ser ut för nya ögon.

Och kom ihåg att man kan gilla boken på Facebook.

53 kommentarer:

  1. Wow, grattis! Ser kjempefin ut!

    SvaraRadera
  2. ser ju riktigt tjusig ut! grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Boken ser jättefin ut! Kul!

    SvaraRadera
  4. Jeg skal helt sikkert købe den bog når den kommer i handelen !!
    KH Jytte :o)

    SvaraRadera
  5. Den ser jättefin ut! Grattis! :-)

    SvaraRadera
  6. Vad kul! Måste kännas häftigt att hålla sin egen bok i handen. Hoppas på en utlottning!

    På tal om utlottningar har jag en sådan på gång i min blogg, där man kan vinna hemliga pysselpaket. Titta förbi om du vill tävla!

    SvaraRadera
  7. Roligt!!!! Älskar husvagnen :)

    SvaraRadera
  8. GRATTIS! Vilken känsla att hålla sin egen bok i handen! Den ser verkligen lockande ut - jag längtr efter att få hitta den i någon bokhandel snart. Så duktig du är!
    Kram!
    Maria

    SvaraRadera
  9. Grattis! Vilken känsla av att hålla sin egen bok i handen!

    SvaraRadera
  10. Kan meddela att det ser väldigt fint ut för nya ögon! :)

    Grattis och lycka till med allt! Det måste vara fantastiskt roligt att ha gjort en egen bok!

    SvaraRadera
  11. Gratulerer med bok, er kjempeimponert ;)
    Vil ha, vil ha ;)

    SvaraRadera
  12. Gratulerer med bok utgivelsen:)...den ser jo veldig flott ut...må se etter den i bokhandelen fremover da:)

    SvaraRadera
  13. Tillykke med udgivelsen.
    Jeg vil rigtigt gerne købe en, hvad kommer den til at koste?
    Hilsen Charlotte

    SvaraRadera
  14. Jag har spanat in din bok på Adlibris. Den ser riktigt fin ut! Längtar till september när jag kan få den i min hand.

    SvaraRadera
  15. Tillykke!!! Det er jo KÆMPE stort! Bogen ser super lækker ud, den må jeg eje når den kommer i butikkerne! :D

    SvaraRadera
  16. Grattis! Vad spännande det måste kännas, overkligt. Den är verkligen jättefin!

    SvaraRadera
  17. Grattis!

    Bilderna är underbara. Bara dem gör att jag vill ha boken.

    SvaraRadera
  18. Grattis, boken är jättefin. Virkligheter .. hihi, vilket gulligt namn.

    SvaraRadera
  19. Grattis! Ska hålla utkik efter boken!

    SvaraRadera
  20. Grattis! Ska verkligen bli kul att få se den i verkligheten snart.. Den ser så fin ut.

    SvaraRadera
  21. Gratulerer! Den ser så bra ut. Jeg gleder meg masse til den kommer i norske Capris bokhandelen!

    SvaraRadera
  22. Tillykke med din første bog.

    SvaraRadera
  23. Hurra! Den kommer ju att gå åt som smör i solsken. Superfin!

    SvaraRadera
  24. Kommer boken även säljas på internet? Skulle så gärna vilja ha ett exemplar, men jag bor tyvärr inte i Sverige.

    SvaraRadera
  25. Gratulerer så mye med boken! Jeg må nok skaffe meg denne boken, absolutt!

    SvaraRadera
  26. Tack så jättemycket allihop!

    Jonna: Boken finns hos olika internetbokhandlar, t.ex. Adlibris och Bokus. Får man beställa från dem om man bor i utlandet? Annars kan jag kolla med förlaget hur man löser det.

    SvaraRadera
  27. Å vad fin! längtar efter att få lägga den i knät och krypa upp i soffan med virknålen!
    BRA jobbat :D

    SvaraRadera
  28. Vilken fin bok du har gjort! Inspirerande form! Kul att se. Tyvärr virkar jag inte, men den vore kul att ha iallafall.

    SvaraRadera
  29. Åh, den ser så fin ut! vilket jobb du lagt ner! Stort grattis!

    SvaraRadera
  30. Underbar! Jag ser fram emot att köpa den både till mig själv och som klockren present till pysselälskande vänner :)

    SvaraRadera
  31. Grattis! Vad kul med en egen bok! Härliga saker också! Den kommer jag alldeles säkert att köpa! =)

    SvaraRadera
  32. Jag fick en bok i min brevlåda idag som jag hade beställt via förlaget. Den är SUPER fin! Tack och Grattis!

    Maria Skräddare

    SvaraRadera
  33. Grattis till boken! Det måste kännas underbart!

    SvaraRadera
  34. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  35. Då har jag beställt boken på Adlibris (de har olika filialer i hela Norden, så inga problem med leverering). Glädjer mig!

    SvaraRadera
  36. Hej jag undrar vad din book kommer kosta i butik? Kram en virksugen 14 åring

    SvaraRadera
  37. Et stort tillykke med din flotte bogudgivelse. Glæder mig til at se den i virkeligheden;-)
    KH Puk

    SvaraRadera
  38. Gratulerar till boken :) Jag har precis beställt den från AdLibris och kan knappt vänta på att den ska dimpa ner i brevlådan! Ser verkligen fram emot att få virka efter dina härliga mönster :)

    SvaraRadera
  39. Tack så jättemycket, allihop!

    SvaraRadera
  40. GRATTIS till boken! Vilket bra namn på den också.

    SvaraRadera
  41. Grattis!
    Jättefina modeller.
    En sån ska jag ha, nu med en gång.

    SvaraRadera
  42. men helt ärligt.. det mesta i boken är ju bara kopior på andras verk..

    SvaraRadera
  43. Tusen tack för allt snällt ni skriver!

    Anonym: Synd att du upplever det så. Att göra fackböcker är sannerligen inget man tjänar storkovan på, så jag skulle verkligen inte tycka att det var all tid och mödan värt, att göra en bok med kopior... inte särskilt kul heller. Jag besöker inga andra virkbloggar regelbundet och köper inte heller amigurumi-böcker, då jag tycker att det är tråkigt att virka efter andras mönster. Därför har jag ingen vidare koll, men det är mycket möjligt att det finns liknande figurer. Du får jättegärna berätta var jag kan hitta "originalen" till mina modeller. Det vore intressant att få se dem!

    SvaraRadera
  44. hurra!! grattis till fina boken!!!

    SvaraRadera
  45. Grattis till boken!

    Jag älskar att virka. Jag ser fram emot att köpa din bok och bläddra i den.

    SvaraRadera
  46. Åh vilken bok! Ser helt underbar ut!!!

    SvaraRadera
  47. Men, vad fin den ser ut Annika :) Stort grattis!

    SvaraRadera
  48. Åh, hittade in här idag och måste ju säga att jag verkligen tycker om din bok! TACK för all inspiration du ger!

    Just nu gör jag en rosa robot och prinsessan...

    Men har gjort bilen och husvagnen :-D
    http://webmosterhelene.blogspot.com/2011/01/bil-med-husvagn.html

    SvaraRadera