01 september 2010

Tack!



Tusen, tusen tack för alla snälla kommentarer, alla ord om min bok och alla länkar till min blogg! Jag blir jätteglad.

I helgen var vi i Dalarna och tillbringade en del tid i skogen. Här är en mindre del av skörden. Vi har ägnat de senaste kvällarna åt rårörda lingon, lingonsylt, lingondricka och lingonmuffins.

Nya länkar till virkat efter mina mönster: Robotar hos PrinceClam, bokmärken hos Liselotte, Johanna, Dorit, Mandagspigen och minibilar hos Minimenina. Säg till om jag glömt någon!

På Välkommen till Virklighetens Facebook-sida kan man nu lägga upp bilder på det man virkat ur boken. Gör hemskt gärna det!

6 kommentarer:

  1. Jeg har også været i gang med bogmærker, og har vist dem på min blog (og på facebook). De er så sjove at lave.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig skörd! Och vilken härlig bok!
    Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig bild!!!

    SvaraRadera
  4. Har precis öppnat paketet från AdLibris och bläddrat igenom din bok, den är jättefin och jag är superinspirerad. Saken är bara den att jag ska lämna min mitt examensarbete i oktober så det är det enda som får inspirera mig just nu, därför kommer jag att gömma undan boken och plocka fram den när jag är klar med examensuppsatsen :) Den får bli som min morot :)

    SvaraRadera
  5. Såna stövlar har jag också, jättefina =)

    Jag har gått runt och längtat till att din bok ska komma ut på adlibris så att jag kan beställa den och lite andra böcker! Så idag har jag skickat min beställning, blir spännande :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt foto!!
    Vilket färgsprak!!
    Grattis till boken, jag áker till Sverige om ett par veckor och kommer att köpa den dá, hoppas inte att den är slut bara.

    SvaraRadera