05 september 2010

Kalaset + tävlingsresultat





Några bilder från releasen hos Litet nystan igår. Lite nervös var jag allt innan, att det inte skulle komma nästan någon och att jag skulle stå där och känna mig fånig i två timmar. Men det blev väldigt lyckat, mycket folk i butiken och någon att prata med hela tiden. Ett tag var det till och med något som faktiskt skulle kunna kallas för kö till boksigneringen. Stort tack till er som kom, jag hade jätteroligt!

Och så tävlingen förstås. Vad kul att så många ville vara med! Jag orkade faktiskt inte skriva ned alla namn på lappar och ha riktig dragning, utan körde latvarianten random.org med resultatet: Sillen Stickar och Annas anatomi. Grattis och hoppas ni ska gilla boken!

(Bilden på mig har min kompis Lotta tagit, tack för det!)

19 kommentarer:

  1. Stort Grattis till boken, som jag har längtat. Nu är den på väg till mig här i Danmark och garnkorgen samt virknålar är på plats så det blir bara att hugga in!

    SvaraRadera
  2. det var ett mycket trevligt kalas :)
    kraMyz

    SvaraRadera
  3. Jaaa! Vad roligt! Tack! Önskar jag hade varit med i lördags... Och du, jag hoppas på ett signerat exemplar.

    SvaraRadera
  4. Nå har jeg bestilt boken din og jeg gleder meg sånn til den kommer! Tjoho!!

    SvaraRadera
  5. Åh, hade velat vara där. Inte för att jag är en virkare. Men ditt bokprojekt är så spännande. Så söta virkgrejjer man kan göra.

    SvaraRadera
  6. Kul att det blev så lyckat! Och grattis till vinnarna av boken!

    SvaraRadera
  7. Tillykke til de heldige vindere! Jeg har lavet et nyt bogmærke, som jeg har på bloggen i dag:)

    SvaraRadera
  8. Så kul med din bok - och att så många kom för att få ett signerat exemplar! Lycka till i fortsättningen!
    Maria

    SvaraRadera
  9. Hej & grattis till fina virkbok. Jag beställde den på nätet, blev glatt överraskad.Tydliga beskrivningar,härliga bilder & text. Bästa virkboken.Du är bäst.
    Virkglada hälsningar från Kerstin i Sundsvall

    SvaraRadera
  10. Tack så jättemycket alla!

    SvaraRadera
  11. Hej och grattis önskar att jag hade varit där! Sitter hemma och väntar på att min bok ska komma i posten :)
    Jenny

    SvaraRadera
  12. Hej! Var i bokhandeln idag, fick på vägen till en annan hylla (den med reseböcker)syn på din bok och var ju tvungen att bläddra igenom den... Jätte, jättefin! Härlig text och väldigt festliga bilder!
    Får ta och köpa den när jag kommer hem i december lr önska mig den i julklapp kanske :D
    //Camilla

    SvaraRadera
  13. Vad kul med en egen bok... Grattis!

    SvaraRadera
  14. Gratulere med den flotte boken. Jeg har hentet den på postkontoret i dag. Skal kose mefg i kveld med garn og heklekrok.Kjempefin var den. Så morsomt.
    Mange gode ønsker fra Mymlen og My

    SvaraRadera
  15. GRATTIS till din fina bok!
    Den ska jag genast beställa!
    Hälsningar Clara (i Linneskåpet) :)))

    SvaraRadera
  16. Tänk om man kunde ha varit där och sett dina fina skapelser IRL!
    :)

    SvaraRadera
  17. va fint o kul! fin bild på dej! Du och Ivar är himla lika tycker jag! :))

    SvaraRadera
  18. Fantastisk flott bok. Masse fine ting du har laget. Du er god:-)

    SvaraRadera