18 september 2010

Plastkorg



Resterna efter plastmattan blev en liten korg.

9 kommentarer:

  1. Hej! TAck för att du delar med dej av dina roliga mönster. Jag har provat monsterbokmärket och blev alldeles "såld". Har gjort flera bokmärken även av andra modeller. Det är hur roligt som helst. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Snygg! Jag har gjort en liknande, fast min är virkad med fasta maskor och jag klippte mitt "garn" av plaspåsar. Finns på bild här: http://tygochotyg.blogspot.com/2010/04/paskpysslet.html

    SvaraRadera
  3. Finfin korg!
    Äntligen har mitt ex av Virkligheten kommit. Du, den är fantastisk! Den kommer att ge många, många härliga virkupplevelser.

    SvaraRadera
  4. Men vilket härligt ställe! Dina inlägg skall jag genast prenumerera på :)

    Kul att hitta hit!

    Anna

    SvaraRadera
  5. Hej
    Må jeg gratulerer med din skønne hæklebog fyldt med alle de dejlige og finurlige væsner.
    Jeg håber at du får solgt en masse bøger, med de kæmpe arbejde jeg kan se du har lagt bag.
    Stine:)

    SvaraRadera
  6. Ville bara tala om att jag har bilder på prinsessan ur din bok som jag virkat! present till mitt barnbarn, efter hennes önskan när hon bläddrat i boken.. en av dem :)

    SvaraRadera