26 oktober 2010

Vinn bok

Mönsterarkivet lottar ut ett ex av min bok. Tävlingen är avslutad!

8 kommentarer:

  1. o jag som precis köpt en ;) Ska bli kul att bläddra i den i alla fall =)
    /Malin Schedin

    SvaraRadera
  2. Boken din er bare super artig. Gleder meg til å sette i gang å lage fra deg. Da skal jeg legge ut bilder så du får se :-)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, det kan var kul att pröva lyckan.
    Maria

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag brukar kolla in på din blogg i bland och se dina fina saker. Tyvärr måste jag lära mig att virka. Jag kan bara sticka men det skulle vara roligt att kunna göra fina saker som du därför försöker jag att pröva lyckan med att vinna en bok. Håller alla tummar jag har att just jag kan vinna din bok.
    Marie Lindell

    SvaraRadera
  5. Klart man vill vara med och vinna en bok om man har den turen :)Har virkat bokmärken av mönster av dig. Annars är jag en sådan som stickar mest, men det är roligt att göra något annat i bland.

    Håller tummarna att jag kommer ha tur :)

    Anna vid Kvarnen

    SvaraRadera
  6. JAG HAR REDAN KÖPT DIN BOK OCH TYCKER DEN ÄR KJEMPEFIN. VIRKER I SKRIVANDETS STUND PÅ DIN TAX ;-)

    SvaraRadera
  7. Din fina bok är något som verkligen skulle passa i min virk bokhylla. Så nu hoppas jag på att kunna vinna denna så att jag nu i höst mörkret en massa kan virka.

    Kram Zara
    jarizon@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Really beautiful picture of these two lovelies! Great work, you have nice blog.
    Enjoy your day, love Maaike

    SvaraRadera