15 januari 2011

Lite föda


Ivar önskade sig korv. 10 stycken ville han ha, men efter lite förhandlingar var vi överens om tre korvar och en morot. Jag hade inga jättebra korvfärger hemma, så det blev danska pølser.

Mycket nytt virkat ur min bok: Stickiga fingar har gjort robot, prinsessa, orm och fika. Den lilla gröna har virkat apa och orm. Tax hos lille hottentott, dinosaurie hos Karina och hos Sisters in Yarn, krokodil hos Pernilla och flera nya bilder på Facebooksidan. Lägg gärna upp bild där om du har Facebook, men ingen blogg.

7 kommentarer:

  1. Så skønt med en dansk pølse:) Og lidt sund gulerod til dessert.

    SvaraRadera
  2. Vad fint när man bara kan beställa lite "mat" av mamma.
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du har en blogg! Jag köpte din bok till julklapp till mig själv, och har blivit beordrad av barnen att virka "mat". Håller på och virkar mig igenom "maten" i boken och hittade ju fler mönster här! Jätteroligt!

    SvaraRadera
  4. http://virkfeber.ratata.fi/post/232373/
    Jag har virkat en apa. Och orm. :)

    SvaraRadera
  5. Jag köpte din bok nästan enbart för bilen med husvagnen och nu har jag precis blivit klar med min egen bil med husvagn. http://borghoffskan.blogspot.com/2011/02/det-ska-va-husvagn.html
    Tack för en superbra virkbok!

    SvaraRadera