22 februari 2011

Kom på kurs!


Tack för alla fina kommentarer om mina bilder från Pripjat! Nu släpper vi Tjernobyl i den här bloggen och går över till det lite lättsammare ämnet virkning. I senaste numret av tidningen 101 idéer bidrar jag med ett mönster till en isbjörn. Tidningen bjuder även in till en workshop i butiken Litet Nystan den 10 april. Där får man lära sig att virka figurer tillsammans med mig. Läs mer i tidningen.

Virkat ur min bok: Orm hos Emma, apa hos Fru W, ren och björn hos Gunn Laila, kanin, orm och bakverk hos tina f, bil med husvagn och fika hos webmosterhelene, bil med husvagn hos Borghoffskan och tax hos Vicky. På Facebook-sidan finns också nya bilder.

6 kommentarer:

  1. åh det hade varit kul att komma på den kursen! synd att jag bor lite för långt bort...

    SvaraRadera
  2. Jag har precis skickat in till kursen den 10 april och ser verkligen fram emot det. Ska prova att göra den lilla björnen innan :)

    //Lena

    SvaraRadera
  3. Kul med workshop:) Har virkat en liten mini robot efter ditt mönster som finns att beskåda på min blogg:)

    SvaraRadera
  4. åhoj så mycke ögonfröjd!

    SvaraRadera
  5. Hej Annika!
    Tack för alla mönster du delar med dig av på bloggen och din bok är fantastiskt fin!

    Jag skulle vilja få tag på dig via mail men hittar inte din mailadress någonstans på bloggen? Om du inte vill skriva den här så kanske du kan maila den till mig på annika.lindstedt@gmail.com.

    //Annika

    SvaraRadera
  6. Hej! Tack för en underbar bok! Hos mig har Ragnar fått liv: http://karajosefin.blogg.se/2011/march/robot.html#comment

    Tack för inspirationen!
    /Viktoria

    SvaraRadera