19 augusti 2011

Hjärteuggla


Ett nytt syskondjur, som ska postas till Hjärtekatten.

20 kommentarer:

  1. Så søde ugler du har fået lavet der...det er lige mig :) God weekend...

    SvaraRadera
  2. Hvor er den skøn.... Måske der kommer en diy på et tidspunkt... :-)

    SvaraRadera
  3. soe cute! I agree whit Mor Lotte - do we get af DIY, or can we "copy" it, at link back to you?

    SvaraRadera
  4. Så fin!
    Visste inte att man kunde göra syskondjur men det är ju toppen.
    //jonna d

    SvaraRadera
  5. åh, kan du inte lägga upp mönstret? Eller det behöver inte vara nåt jättestrikt mönster, men bara några få väglednigar. :)

    SvaraRadera
  6. Underbart söt! Jag älskar ugglor! Visst kommer mönstret till den här i din nästa bok? ;)

    SvaraRadera
  7. Den är hur söt som helst.

    SvaraRadera
  8. Jag svimmar så himlens söt! Det blir nästa virkprojekt :) Jag har virkat ett gäng apor från din bok: http://frokenblundslardank.blogspot.com/2011/08/en-vanlig-onsdag-och-ni-far-traffa-dem.html

    och grattis igen till liten. Vilken härlig underbar höst du har framför dig :) Kram!

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Det är så fin! Jag är från Argentina och jag studerar Svenska. Också gillar jag virka. Så jag kan öva mig svenska och virka medan jag läser din blogg! Tack så mycket!

    SvaraRadera
  11. Åååå, vilken söting. Skulle gärna vilja ha mönstret:)

    SvaraRadera
  12. Tack! Tyvärr har jag inte gjort något mönster, ibland är det så skönt att bara virka på utan att tänka så mycket...

    SvaraRadera
  13. Hjärteugglan är väldigt fin. Härlig färg. Så glad ett syskon skall bli.

    SvaraRadera
  14. Hjärteugglan är hur fräckt som helst!
    Jättefin och tack för länken! =)

    SvaraRadera
  15. Sofie Johansson19 december 2011 20:22

    Kan du inte göra en till och skriva mönster? ADORABLE!!!

    SvaraRadera
  16. Oj, det här är nog den finaste uggla jag sett, och ugglor finns det ju gott om. Underbar!

    SvaraRadera
  17. For en nydelig ugle, det hadde jo vært så supert om du hadde mønster til den :) du er bare fantastisk flink!!

    Linda :)

    SvaraRadera