26 september 2011

Ge lite tröst

Den gula dinosaurien från min bok blev lite uppiffad med rosa taggar och sedan lagd på postlådan. Jag fick nämligen en förfrågan från Therése i Kristianstad om jag ville bidra med något djur till hennes fina initiativ att skänka gosedjur och snuttefiltar till Lillängen – ett boende för barn som av olika anledningar inte kan bo med sina föräldrar.

Läs mer om projektet här i första inlägget på hennes blogg "Ge lite tröst". Och kanske vill du också hjälpa till? Både mjuka djur och gosiga filtar behövs, så kolla med Therése på bloggen vad du kan göra.

3 kommentarer:

  1. Hej Annika,
    Din blogg har valts ut för att ingå i medieregistret CisionPoint och i vår topplista över svenska pysselbloggar. Vill du veta mer om Cision så kan du gå in på vår hemsida på http://se.cision.com/sv/OmCision/. Tidigare topplistor finns här: http://se.cision.com/Aktuellt/Bloggtopp.

    Jag behöver mejla dig med mer information, men jag hittar ingen e-postadress på din blogg? Hör gärna av dig till mig på moa.wirde@cision.com. Hör även av dig om du INTE vill finnas med i topplistan eller medieregistret.

    Vänliga hälsningar,
    Moa

    SvaraRadera
  2. Åhåhåhåhåhåhåh va fin! Den figuren har varit min favorit väääldigt länge men med man är den ännu finare<333

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin dinosaurie :D

    SvaraRadera