04 oktober 2011

Mönsterplaner



En skallra till lillkillen. Jag håller på och bedriver lite produktutveckling på denna figur, plus att jag har en lista på andra saker jag vill prova att virka. Många har undrat om jag kommer göra någon mer virkbok, men svaret på det är i nuläget nej. Jag har blivit tillfrågad, men känner att det är ett för stort projekt att manövrera som nybliven tvåbarnsmamma. Virka hinner jag på lediga stunder, men fotografering, formgivning och allt annat jobb en bok kräver känns övermäktigt. Min plan är istället att göra lite nya mönster som man ska kunna köpa som pdf:er i min butik. Låter det som ett bra alternativ?

9 kommentarer:

  1. Mycket bra idé, Annika!

    Och JÄVLA, var är Vide söt...

    SvaraRadera
  2. Hekla(virka)figurene dine er til å spise opp!! Love'em!

    Lurt med pdf'er:-)

    Ruthe:-)

    SvaraRadera
  3. Sikke en fin "skallra", - den hedder en "rangle" her i Danmark. Det er en god ide med opskrifter i PDF. Det er ikke let at hækle og skrive bøger og passe 2 små børn samtidig:)

    SvaraRadera
  4. Jag kommer i alla fall att köpa dina mönster oberoende om de kommer i bokform eller inte :) Rolig idé med egen butik förresten, jag är inne där och tittar ibland :)

    SvaraRadera
  5. Jag kommer i alla fall att köpa dina mönster oberoende om de kommer i bokform eller inte :) Rolig idé med egen butik förresten, jag är inne där och tittar ibland :)

    SvaraRadera
  6. Låter som en superbra idé! :)

    SvaraRadera
  7. Åh, så fina! Både lillen och skallran.

    SvaraRadera
  8. Tack alla! Har lyckats få klart mitt första mönster nu, fler kommer så småningom...

    SvaraRadera
  9. Yes! Precis det jag efterfrågade! Tjoho, det har börjat suga i virktarmen efter långt uppehåll så nu ska min lilla tjej få något hem-virkat av mig!
    Tack!

    SvaraRadera