21 november 2011

Ett nytt projekt





Oj vad svårt det är att hinna med allt man vill nu för tiden. Inte nog med att man har två barn – sen har man ju Wordfeud också.

Och nu även en kolonilott! Återstår att se om jag får gröna fingrar, eller om var och en helt enkelt ska ägna sig åt det den är bäst på. Det vill säga familjens landskapsarkitekt tar sig an anläggningen medan jag sitter under körsbärsträdet och virkar. Vi får se. Kanske blir det inte ens körsbär, utan plommon, det är sånt man inte vet. Jag har i alla fall köpt mig trepack trädgårdshandskar och är beredd när odlingsintresset slår till.

Virkat ur min bok: Kanin hos Marielle.

2 kommentarer:

  1. Wordfeud....jag var tvungen lägga av, det tog för mycket tid.
    Bilderna i detta inlägget ser ut att kunna vara tidiga vårbilder....var är vintern?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, det kändes snarast som vår när man satt där i solen också. Knasigt!

    SvaraRadera