16 december 2011

Julegris till någon av er

Kära bloggläsare, idag vill jag tala om hur mycket jag uppskattar alla kommentarer och glada tillrop som ni lämnar här. Om tiden fanns skulle jag svara er alla personligen, men jag har fullt sjå att över huvud taget hinna blogga liksom... Och ni som ställer frågor: dem svarar jag förstås på, ibland tar det bara ett antal dagar, så kom tillbaka och kolla. Som en enkel liten julklapp till er lottar jag ut denna julegris. Lämna en kommentar senast på måndag (19/12) klockan 10 på förmiddagen, om du vill vara med.

66 kommentarer:

  1. Åh, vad den lille goe julegrisen vill bo hos mig :-D!! Kan ju bli världens finaste julklapp!

    Ha en riktigt go fjärde advent!

    SvaraRadera
  2. Ja det vill jag! vilken söt liten gris

    SvaraRadera
  3. Oh my dear, is that cute!!!!

    SvaraRadera
  4. åååh for en nyydelig liten gris!!

    SvaraRadera
  5. Vill vara med.
    Gullig julgris
    / Kerstin R

    SvaraRadera
  6. Jag vinner gärna den :)
    //Karolina

    SvaraRadera
  7. Åhh, så söt gris!! Hoppas på tur :)

    // Gun-Marie

    SvaraRadera
  8. Det var en jättesöt gris! Så fina ögon! Den får gärna komma hem till mig, och kanske sen få flytta hem till de söta brorsbarnen! Kram! Lisa

    SvaraRadera
  9. Åh, jag vill gärna vara med:-)

    SvaraRadera
  10. Åh vilken sötnos!
    Jag vill gärna vara med :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Sötaste grisen får gärna flytta hem till mig!

    SvaraRadera
  12. vilken söt julegris. tar en lott.
    Julkramar Linda

    SvaraRadera
  13. Du virkar så fint. Jag är mer än gärna med i lotteriet. God jul!

    SvaraRadera
  14. Jag vill såklart vinna gosegrisen!

    SvaraRadera
  15. Åh, jeg vil gerne være med, hvis den vil rejse til Danmark - evt. med porto betalt af modtageren i bagagen ;-)

    madambruun@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar julgris du virkat. Den får gärna flytta hit till Cypern och värma sin knorre. Hur som helst önskar jag dig en God Jul!

    SvaraRadera
  17. Så snygg!! Min mand elsker grise (jeg også) så vil give den til ham, hvis jeg vinder!

    SvaraRadera
  18. Den är jättefin, din lilla julegris, och jag tror han skulle få det riktigt fint hemma hos min nya lilla systerson. :)
    Njut nu ordentligt av julen och ta det lugnt. Vi som följer dig vill naturligtvis läsa många fina inlägg från dig, men vi vill nog allihop hellre att du hinner njuta av livet med! God Jul!

    SvaraRadera
  19. Veldig søt gris:) Har boken din, men har ikke kommet så langt som å få laget en gris enda. Men er i gang med en robot!

    SvaraRadera
  20. Åh vilken fin julgris! Jag tror mycket väl den skulle må bra med mitt sällskap. :)

    SvaraRadera
  21. Hej, jag följer din blogg men jag virkar ingenting men alla dina skapelser får mig att bli så glad. Däremot har jag gjort din glögg & den ska provas i helgen av mig & kanske av de personer som jag skänkt en flaska. Glad Jul med eller utan Nasse!/AK64

    SvaraRadera
  22. Åh så söt gris:D Jag gillar din blogg väldigt mycket och jag hoppas verkligen att jag vinner den här sötnosen!

    SvaraRadera
  23. Åh! Så söt så man skulle vilja äta upp den. Men det lovar jag att jag inte ska göra om den flyttar hem till oss!

    SvaraRadera
  24. Åh! Jättegullig! Jag älskar din blogg, och det var sååå coolt att du kommenterade i min blogg! Kram

    SvaraRadera
  25. Åh vilken underbar gris. Det bodde en gris hos oss en gång som hette "Socka Giisen". Men den tappades tyvärr i Kalmar och kom inte tillbaka igen. Vi hoppas att han har det bra hos ett annat barn nu. /Filifjonkan

    SvaraRadera
  26. En julgris! <3 När jag var yngre samlade jag på grisar, så grisar av alla de slag har verkligen en speciell plats i mitt hjärta. Och när jag tänker efter saknas det nog en virkad julgris i min samling! ;)

    smurfan_@yahoo.com

    SvaraRadera
  27. Åhh Vilken söt julegris, den skulle passa vid våran spis. Tillsammans med tomte och gran så skulle han det bra ha.
    Så nu håller vi tummar och tår
    att han snart våran brevlåda når.

    Kram Zara

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar om fina grisen!

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med och tävlar om en gris. Tack för en underbar blogg!

    SvaraRadera
  30. grrris! som min lilla tös skulle säga :) jag vill vara med i tävlingen och önska en god jul!

    SvaraRadera
  31. Den är så fin! Jag vill vara med :)
    /Jenny
    kanonkulanvagrar.blogspot.com

    SvaraRadera
  32. En sån supersöt liten nasse, klart att jag vill vinna den! :-)

    SvaraRadera
  33. Här var det många som vill vinna ! Och jag med! Kram Annika

    SvaraRadera
  34. Ja, ja JA! Jag vill vara med :D Åh vad hårt jag håller alla tummar som går!

    SvaraRadera
  35. ja den skulle mina barn tycka om den är super söt :)
    holgerssonsm@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej!!!!

    Jag är en 13 årig tjej som väldigt gärna vara med i din tävling och hoppas verkligen att jag vinner för jag älskar att virka och jag har redan din bok välkommen till virkligheten och jag skulle bli jätte glad om jag vann för du är en stor förebild för mig.

    SvaraRadera
  37. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  38. En sån underbart söt och gullig liten julegris :-)

    SvaraRadera
  39. klart att vi skulle vilja ha en julgris här hemma.

    10-åringen här hemma har förresten precis börjat virka o du är en av hennes idoler.

    SvaraRadera
  40. Åh, vilken liten sötnos! Den skulle helt klart kunna få flytta hem till mig :)

    SvaraRadera
  41. Denna sötnos skulle passa bra hemma hos världens sötaste llilla Alice.

    SvaraRadera
  42. Vilken söt julegris :) Den är enligt mig den perfekta julklappen! Glad fjärde advent :)

    SvaraRadera
  43. Men å vilken söt gris :) Den skulle passa in finfint här hemma hos mig, eller kanske i barnvagnen!

    En fin fjärde advent tillönskas dig

    /Joanna

    SvaraRadera
  44. Hej Annika
    Hvor er det en sød lille julegris :-). Du laver nogen meget fine ting.
    Jeg er lige nu ved at lave din barnevognsmobile til en veninde i julegave. Opskriften er virkelig velskrevet. Tak for at du deler ud af dine designs. Jeg ville elske hvis grisen kom til at bo hos mig :-)

    curlsen(snabela)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  45. Man blir så glad när man ser allt fint i din blogg.Julgrisen är jättesöt. Klart man skulle vilja ha den. Tack för en underbar blogg.

    SvaraRadera
  46. Hej! Vill jättegärna vara med och tävla om grisen. Jag tror att min lilla tjej skulle gilla den massor!! God Jul!!

    SvaraRadera
  47. Vill såklart vara med och tävla om den fina grisen! God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
  48. Åh, jag är gärna med i utlottningen av den fina grisen! Det är så kul och se vad du gör för fina saker!
    Hoppas att du får en fin jul och ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  49. Tack för all inspiration du sprider med din härliga blogg. Vill gärna vara med och tävla om den fina grisen. Med vänlig hälsning Monica (monilis@bahnhof.se)

    SvaraRadera
  50. Ähh vilken sötnöt, han skulle få ett fint hemm hos mig.
    Marika livsarvet@telia.com

    SvaraRadera
  51. Jag vill gärna vara med, den är jätte söt.

    SvaraRadera
  52. Åh en så fin gris! Den vill vi vinna här hemma.
    God Jul och gott nytt år.
    Hälsningar Linda (beppo007@hotmail.com)

    SvaraRadera
  53. Denna lilla grisen måste få överleva julen! JAg vill vara med på utlottningen! Trevlig 4 advent!

    SvaraRadera
  54. Jag är med, grisen är ju jättesöt!

    God jul och gott nytt år! //Linda

    SvaraRadera
  55. Så söt! Klart jag vill vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  56. Nuuur hvor er den sød :-)
    Vil meget gerne være med :-)
    neslein78@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Ja,jag vill var med!
    Kram!
    alimgor@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag skulle väldigt gärna ha ett svin till här hemma ;-)
    Önskar dig en God Jul!
    Mvh Maria

    SvaraRadera
  59. Jag skulle väldigt gärna ha ett svin till här hemma ;-)
    Önskar dig en God Jul!
    Mvh Maria

    draagen@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag vill också vara med och tävla om den söta grisen :)

    SvaraRadera
  61. Klart man vill vara med här :)
    God jul o tack för all inspiration!
    //Lina

    linwi385@student.liu.se

    SvaraRadera