22 mars 2012

I ♥ Danmark

Mycket tjat om Danmark nu, jag vet. Men jag måste bara säga att jag är lite avundsjuk på er. Ni har en sån vansinnigt trevlig huvudstad, ni är så snygga och ni pratar så fint. Och så har ni Tiger och Søstrene Grenes, där man kan bli helt bananas av att få handla billiga pysselgrejor. 6 kronor för ett häfte med 20 såna här snygga papper till exempel. 6 kronor!

Min bok fick jag tyvärr inte möjlighet att titta på live. Jag frågade efter den i en stor bokhandel och den fanns registrerad i deras system, men inte ute i hyllan än. Får snällt vänta på att den kommer från förlaget.

6 kommentarer:

  1. Åh, fina papper, pysselshopping är ju alltid nice. Längesen jag var i Köpenhamn, det är en härlig stad.

    SvaraRadera
  2. Men du! Tiger finns i sverige också. I Kalmar vet jag att det finns en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det finns några butiker i södra Sverige, men tyvärr alldeles för långt från Stockholm... :)

      Radera
  3. Å vad skoj! Jag vill oxå! Inte för jag hinner pyssla så mycket, men vad fina papper, och tyger i ditt andra inlägg!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för en fin blogg! Brukar läsa men är dålig på att kommentera... VIlle bara säga att jag var i köpenhamn i lördags (bor i skåne...) och såg din bok i bokhandeln på Fields (stort köpcentrum nära kastrup). Den stod där så fint i pysselhyllan, så jag kan intyga att den funnit sin plats.
    Hälsningar Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, då finns den iaf :) Tror jag får min leverans från förlaget senare i veckan.

      Radera